חתונה כשרה ומסוגננת – שילוב בין תרבות היין לאירוע כשר

זוגות ישראלים רבים הבאים בברית הנישואים מעוניינים בחתונה כשרה כהלכתה. על מנת שאירוע חגיגי מסוג חתונה אכן יהיה כשר צריכים להתקיים כמה תנאים שונים. למשל – על המזון המוגש באירוע להיות כשר, כך גם בנוגע לאלכוהול ויינות כשרים וכו'. בנוסף, גם המקום המארח את האירוע צריך להיות כשר, במיוחד כאשר המקום המארח מספק גם את שירותי הקייטרינג והבר.
במקביל לשאיפה לאירוע כשר, זוגות רבים מעוניינים גם בחתונה מיוחדת ומסוגננת – כזו אשר כל הנוכחים בה ירגישו מיד כי מדובר באירוע אקסקלוסיבי ומסוגנן, כזה אשר מחשבה רבה השקעה בעיצובו והפקתו. עבור הזוגות המעוניינים לשלב את שני האלמנטים החשובים הללו – אירוע כשר וגם מסוגנן, יוקרתי ובטוב טעם, הפתרון המתבקש והמושלם הוא חתונה ביקב כשר.

 

אירוע פרטי בלב תרבות היין המקומית

מבחינות רבות, מייצג יקב בנימינה את לב ליבה של תרבות היין הישראלית. ליקב היסטוריה מפוארת משלו, ובמהלך עשרות השנים האחרונות מדובר באחד היקבים הפעילים והמצליחים ביותר בישראל. גם המיקום הוא מרכזי – לב ליבו של אזור השרון, הממוקם ממש באמצע ישראל, בקרבה נוחה לריכוזי האוכלוסייה הגדולים של תל אביב, חיפה, ירושלים ומרכז הארץ כולו.
היקב מעוצב באופן המדגיש את תרבות היין המקומית, כולל אזור הכרם, אולמות הייצור ועוד. בעוד בימים "רגילים" נערכים במקום סיורים המסבירים לקהל על תהליך יצור היין, ההיסטוריה של הכרם ותרבות היין המקומית, ביום האירוע שלכם כל זה יכול להיות חלק מן האירוע. זה יכול לבוא לכדי ביטוי ביינות המוגשים לאורחים, אך גם בדרכים נוספות. יין הוא כמובן המשקה החשוב ביותר בחתונה, הן בטקס החופה עצמו והן בשלבים שלאחר מכן. כאשר בחופה ובאירוע עצמו משתמשים ביין כשר מקומי, כזה אשר יוצר ממש כאן במקום בו מתחתנים, מוענקת משמעות חדשה למאפיינים הסמליים והחשובים כל כך של היין בהקשר של טקס החתונה.

 

חתונה עם יין כשר שיוצר במקום

יקב, דוגמת יקבי בנימינה, מציע מקום מסוגנן ואקסקלוסיבי אשר בנוי וערוך לאירוח של אירועים חגיגיים, אך גם עם תעודת כשרות מלאה. היקב עצמו כשר, וכך גם מגוון היינות המיוצרים בו. כך, אתם יכולים לערוך חתונה קטנה, בינונית או גדולה, כזו בה לאורחים מוגשים יינות כשרים אשר גם יוצרו ממש באותו מקום בו נערך האירוע.
בעוד הגשת יינות מקומיים (במלוא מובן המילה…) בחתונה הוא מאפיין אשר כבר הופך את האירוע למסוגנן ויוקרתי במידה מסוימת, היינות המקומיים הם רק ההתחלה – היקב עצמו, למרות שעדיין פעיל בתור יקב, הוסב בחלקו לאירוח אירועים חגיגיים, וכיאה ליקב מדובר במקום אירוח יוקרתי, מה שבא לכדי ביטוי במאפיינים שונים רבים במקום. החל מהנוף הפסטוראלי והכרמים הקסומים, דרך אולמות האבן ההיסטוריים של היקב ועד למיקום המרכזי באזור השרון– מדובר במקום בעל ניחוח וגוון ייחודיים, כאלו אשר מיד הופכים אותו למועמד אולטימטיבי לעריכת אירוע מסוגנן, ואפילו יוקרתי.
כאמור, הן המקום עצמו והן היינות השונים המיוצרים בו – כולם כשרים כדת וכדין, ולכן מקום זה מארח אינספור אירועים כשרים מדי שנה. גם שירותי הקייטרינג המקומיים מציעים מזון כשר, כך שעבור זוגות המעוניינים להתחתן בחתונה "כהלכתה", מדובר בחבילה הכוללת את כל מה שצריך – המקום, המזון, היינות המקומיים – כולם כשרים, והמקום מעוצב ומוכן לאירוח של חתונה (או כל אירוע חגיגי אחר) מסוגננת ויוקרתית.

לסיכום, חתונה ביקבי בנימינה מציעה את השילוב האידיאלי בין תרבות יין מקומית ואקסקלוסיבית אשר מיד מעניקה לאירוע גוון מעודן ויוקרתי, לבין אירוע כשר מתחילתו ועד סופו.

 

להזמנת מקום לחתונה קטנה באולמות היקב נא לפנות למחלקת הזמנות בטלפון- 04-6107530