טיפים לבחירת המקום המושלם לאירוע קטן

החיים רוויים בנקודות זמן חשובות, אותן רבים בוחרים לציין על ידי קיום אירוע. יחד עם זאת, לא כל האנשים אוהבים אירועים בסדר גודל אסטרונומי ודבקים באמונתם, כי אירועים קטנים הם האפשרות האידיאלית מבחינתם. בין אם אתם חוגגים חתונה, בר מצווה, בת מצווה, ברית מילה או מחפשים מקום ליום הולדת, אתם זקוקים למקום לאירועים קטנים. אין זה סוד, כי כיום, קיים מבחר נרחב של אולמות אירועים, מה שעלול להקשות על הבחירה, גם כשאר מתכננים אירוע קטן. אז איך אם כן אפשר למצוא את ה – "מקום" המושלם? הנה כמה טיפים חשובים.

הגדירו את הצרכים שלכם

ישנם סוגים שונים של אירועים, אשר על פי רוב נחלקים לשתי קטגוריות עיקריות והן – אירועים פרטיים ואירועים עסקיים. לכן, רגע לפני בחירת מקום מושלם לאירוע, עליכם לערוך הבחנה, באיזה אחד מבין השניים מדובר, האם באירוע פרטי או האם באירוע עסקי, היות ולא כל אולם מתוכנן על מנת למלא את הצרכים של שני הסוגים.

לא פעם מקום לאירועים קטנים הנו מוגבל מבחינות שונות – הן מבחינת העיצוב, הן מבחינת התפריט והן מבחינת כמות המוזמנים שיכול להכיל. וודאו כי המקום בראש ובראשונה, בנוי על מנת להכיל את מספר המוזמנים לאירוע שלכם, כי העיצוב שלו מוצא חן בעיניכם, כי ניתן להתאים את העיצוב ואת אופי המקום לצרכי האירוע שלכם באופן אישי וכי התפריט ערב לחככם.

אולמות בנימינה – אירועים ברמה הכי גבוהה

העובדה כי החלטתם לקיים אירוע קטן, אינה אומרת, שעליכם להתפשר על איכותו של האולם. ביקבי בנימינה, אנו מעמידים לרשותכם ארבעה אולמות אירועים בסטנדרטים גבוהים ובלתי מתפשרים. כאשר בכל אחד מהם, קיים ניחוח של חו"ל, כך שבכל אירוע שתבחרו לחגוג, תרגישו כי ברחתם לגיחה קטנה באירופה. הסיבה שיקבי בנימינה הם המקום המושלם לאירוע קטן היא כי אצלנו אפשר להשיג באירוע קטן אחד, מה שלא ניתן להשיג בעשרות אירועים גדולים, וליהנות מאירוח ברמה גבוהה, אוכל גורמה כשר ואיכותי, יין משובח שהמוניטין שלו הולך לפניו ומגוון פינוקים אישיים.

בנוסף, אם ברצונכם לשלב באירוע גם פן חוויתי, אנו מעמידים לרשותכם את האפשרות להוסיף לכל אירוע, מכל סוג, סיור מודרך ביקב, סדנת טעימות והדרכת יין מקצועית.

 

להזמנת מקום לאירוע קטן באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530