לקראת עונת החתונות – טיפים למזמינים אלכוהול לאירוע

נמצאים בעיצומו של תכנון החתונה שלכם? רוצים להזמין אלכוהול לאירוע, אך מתלבטים כיצד עושים זאת נכון, ובעיקר כיצד נהנים מצד אחד ממשקאות אלכוהוליים איכותיים, אך מצד שני גם מכאלה, המוצעים לכם בעלות סבירה ונוחה? אם כן, ובמיוחד לקראת עונת החתונות, הנה כמה טיפים למזמינים אלכוהול לאירוע, טיפים שיאפשרו לכם ליהנות מחתונה נפלאה ומשלל של משקאות אלכוהוליים מצוינים:

  1. כמה אלכוהול צריך לאירוע

    רגע לפני הזמנת האלכוהול ושלל המשקאות לכבוד החתונה שלכם, חשוב תחילה שתגדירו את הצורך, ובמקרה שלכם כמה אלכוהול אתם צריכים לאירוע עצמו. כמות המשקאות, שאותם מזמינים לאירוע, תלויה במספר האורחים. במידה ומדובר באירוע גדול מאד, ועם מספר רב מאד של אורחים, הקפידו להזמין כמות גדולה של אלכוהול וממגוון רחב מאד של סוגים. במידה ומדובר באירוע מצומצם מאד, תוכלו להזמין כמות קטנה של משקאות אלכוהוליים, אולם הקפידו שהיא תהייה מגוונת ככל האפשר.

  2. התייחסו לאופי וגיל המוזמנים

    לחתונה שבה מרבית המוזמנים הם צעירים כדאי להזמין משקאות אלכוהוליים מגוונים יותר, ובעיקר גם משקאות כמו וודקה, כמו וויסקי וכמו משקאות בעלי אחוזי אלכוהול גבוהים. לעומת זאת, אם מרבית המוזמנים שלכם לאירוע הם מבוגרים, או כאלה המעריכים משקאות אלכוהוליים משובחים, הקפידו להזמין יינות מסוגים שונים, כמו אלה של יקבי בנימינה, הכוללים טעמים עשירים ועמוקים מאד. תוכלו גם לשלב ליקרים מגוונים, הנחשבים לאיכותיים לא פחות, ומציעים טעם משובח ועוד.

  3. השוו מחירים

    טווח מחיריהם של המשקאות האלכוהוליים המוצעים כיום, בין אם מדובר ביינות טובים, בליקרים, בוודקה, בויסקי או במשקאות "כבדים" אחרים, הוא רחב מאד. כדי שתוכלו ליהנות מחתונה מלאה באלכוהול טוב, מצד אחד, אך גם מבלי לבזבז על כך סכומי כסף גבוהים מדי, השוו מחירים ובצעו סקר שוק מקדים, הבוחן כמה אפשרויות שונות. פנו אל חנויות היין, אל היקבים ואל הקמעונאים, המתמחים בתחום, ובקשו לבדוק כמה סוגים של משקאות. כך תוכלו לאתר את המחיר המשתלם ביותר וגם ליהנות ממבחר של משקאות, שיתאימו לאירוע שלכם.

  4. היעזרו בחברים ובבעלי ניסיון

    וודאי יש לכם חבר או שניים, שמבינים לא מעט באלכוהול. סביר גם שאחד מבני משפחתכם ערך בעבר אירוע, שהוגשו בו משקאות אלכוהוליים מסוגים שונים. אם אתם מתקשים לבחור את המשקאות המתאימים לחתונה וגם אינכם יודעים למי לפנות, היעזרו בחברים ובבני משפחה לביצוע המשימה. תנו לבעלי הניסיון והידע לקבל את ההחלטות (תוך התייעצות אתכם, כמובן) וסמכו עליהם.

 

לסיכום

אין כמו חתונה שמחה ומלאה במשקאות אלכוהוליים טובים ומגוונים מאד. כדי שתוכלו ליהנות מאחת כזו, ובעיקר כדי שאורחי האירוע יוכלו ליהנות גם הם משלל של משקאות אלכוהוליים משובחים, הקפידו ליישם את הטיפים המוזכרים מעלה והתחילו בחיפוש גם מוקדם ככל האפשר. אל תחכו לרגע האחרון וכמובן פנו אל המומחים בתחום.

להזמנת מקום לחתונה באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530