טיפים להפקת אירוע חינה

אירוע חינה הוא הרבה פעמים אחד האירועים השמחים והצבעוניים ביותר בהם נשתתף, והזדמנות מיוחדת לשמוח ו"להתפרק" לפני האירוע המרכזי והמלחיץ יותר – החתונה.

בניגוד לאירועים משפחתיים חגיגיים אחרים, בטקס החינה ישנם אלמנטים מסוימים שעלינו להכין מראש, או לדאוג שמישהו שמתמחה באירועים מסוג זה יכין עבורנו. להלן מספר טיפים מרכזיים עבור תכנון של אירוע חינה מוצלח, משמח וצבעוני במיוחד –

תלבושות ותפאורה מחברת הפקות המתמחה בתחום –אחד האלמנטים המייחדים את טקס החינה יותר מכל הוא כמובן התלבושות המסורתיות והצבעוניות, תלבושות שלא רואים בכל יום. אנשים רבים מחפשים ומתקשרים לכל מי שהם יכולים לחשוב עליהם, אשר אולי מחזיקים ברשותם את אותן תלבושות מסורתיות עבור האירוע. גם אם התקשרתם לכל הדודות והקרובים האפשריים ועדיין אין לכם מספיק תלבושות ואביזרים, אל דאגה – חברות הפקה המתמחות באירועי חינה יכולות לספק עבורכם כיום מגוון תלבושות מסורתיות, צבעוניות וממש גרנדיוזיות, כמו גם אוהל חינה מושקע ומרהיב, כך שהאירוע שלכם יהיה מרשים בדיוק כפי שאתם מתכננים.

מקומות לאירועים קטנים ומיוחדים –טקס החינה לרוב נחגג באירוע קטן ומצומצם יחסית, אשר כולל רק חלק מהאורחים שנזמין לחתונה. מומלץ למצוא מקום המתמחה באירועים קטנים, על מנת לחסוך בעלויות מצד אחד, ולארגן אירוע חינה קטן במקום המושלם למטרה זו, מצד שני. מקומות המתמחים באירועים קטנים מאורגנים מראש לכמות אורחים נמוכה יחסית, ומתאפיינים לא פעם באווירה נעימה ואותנטית, לתוכה תוכלו להכניס את השמחה והצבעוניות של החינה שלכם.

תקליטן בעל ניסיון באירועי חינה –נרצה לוודא כי התקליטן ששכרנו לאירוע מנוסה באירועים אלו, ומכיר את המוסיקה המסורתית שנהוג לנגן בזמן הטקס, ובמהלך האירוע כולו. כאמור קיימת מוסיקה מסורתית מסוימת לחינה, המשתנה לעיתים בין חינות ממסורות שונות (למשל, חינה מרוקאית או חינה תימנית). תקליטן בעל ניסיון באירועים אלו יידע לשלוף בדיוק את המוזיקה המתאימה לכל שלב באירוע.

דילים עם בעלי המקצוע –מכיוון שאתם עורכים שני אירועים משפחתיים חגיגיים (חינה וחתונה), נסו לנצל את העובדה הזו ולמצוא דילים משתלמים יחסית, אשר יכללו את שני האירועים תחת אותה עסקה עם אותם אנשי המקצוע ונותני השירותים בתחום- צלם אשר יסכים לעשות מחיר טוב תמורת התחייבות לשכור אותו גם לחתונה, תקליטן אשר יעדיף לסגור מראש עוד אירוע מאשר לגבות מחיר גבוה וכד'. זכרו זאת כאשר אתם מתחילים בתכנון אירוע החינה.

לסיכום, אירוע חינה אמור להיות אירוע מצומצם יחסית, אך מהנה וצבעוני במיוחד. על ידי הקפדה על הנקודות החשובות הללו, תוודאו כי אירוע החינה שלכם יהיה מרהיב ומהנה במיוחד, הכנה מושלמת לאירוע החתונה הגדול.

 

להזמנת מקום לאירוע קטן באחד מאולמות היקב נא לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530