טיפים לתכנון חתונה קטנה בחורף

מזג האוויר החורפי הוא הזדמנות מצוינת לנצל את החתונה כדי לערוך אירוע אינטימי ומשפחתי. חתונה קטנה בשרון ובכל איזור אחר בארץ חוסכת בהוצאות, מבטיחה חוויה בלתי נשכחת ומתאימה לטווח רחב של גילאים. הטיפ העיקרי בהקשר הזה הוא לבחור מקום סגור. לא כדאי לקחת הימור או לסכן את האירוע בגלל כמה ימי גשם סוערים. אפשר למצוא מקום לחתונה קטנה לפי המלצות של חברים ובני משפחה, להגיע לכמה אירועים לפני שמקבלים החלטה או לקרוא חוות דעת באתרי האינטרנט.

חתונות קטנות בחורף נערכות בתוך מקומות סגורים שערוכים לכך. מצד שני, לא חייבים לוותר על קבלת פנים משובחת עם קוקטייל כניסה ראוי. בכל חתונה קטנה מגישים לאורחים הנכנסים יין איכותי ומפנקים אותו עם מנות הולמות. אירועים קטנים כמו חתונה דורשים הכנה מוקדמת, אך הדגש העיקרי הוא בהתאמת תפריט למזג האוויר ולסוג קהל היעד.

תכנון לוח זמנים ובחירת אטרקציות

בחירת מקום לאירועים קטנים היא רק השלב הראשון בתכנון החתונה. לאחר מכן יש להיכנס לעובי הקורה, לבדוק את לוח הזמנים ובמידת הצורך להתייעץ עם מפיק חתונות מנוסה. חשוב לדאוג להסעות שיביאו את האורחים בשעה מסוימת, אך לקחת בחשבון גם את שעת היציאה בתום האירוע. היתרון של הסעות קטנות הוא שלא צריך לקבל אישורי הגעה ממאות אנשים ושקיימת היכרות אישית ואינטימית כמעט בין כולם. מבחינת תכנון לוח הזמנים, החתן והכלה צריכים להציב את הרצונות שלהם בראש סדר העדיפויות.

אפשר להזמין אטרקציות לחתונה קטנה בשרון, במרכז, בצפון ובדרום. מזג האוויר בחורף הישראלי נוטה להיות סולידי ולא צריכים לחשוש ממנו. אטרקציות שיתאימו לחתונה בחורף הן למשל עמדת צילומים עם אביזרים, קבלת פנים עם בלונים, זמר אורח ועוד. יש רשימה בלתי מוגבלת של אטרקציות וכל אחת מהן יכולה לשדרג את החתונה.

מה התאריך הטוב ביותר לחתונה בחורף?

רוב בני הזוג חוששים מבחירת תאריך ספציפי לחתונה בחורף. היתרון של חתונה כזו בא לידי ביטוי במחירים הנמוכים יחסית של אולמות האירועים והגנים, אך החיסרון הוא שלא תמיד ניתן לדעת מה יהיה מזג האוויר המדויק. הסוד הוא למצוא את האיזון הנכון ובכל מקרה להתחיל לחפש מקום לחתונה קטנה כבר כמה חודשים לפני האירוע. כך ניתן למנוע עלייה פתאומית במחירים או שינויים שנובעים מביקוש והיצע.

את התאריך לחתונה בחורף רצוי לתאם מול ההורים וקרובי המשפחה. בחתונה קטנה אפשר לעדכן את המוזמנים באופן אישי, על גבי ההזמנה או בכל צורה אחרת. חשוב לבחור תאריך שיהיה נוח עבור רוב האנשים ושבו יש סיכוי גבוה למזג אוויר נעים. מצד שני, אם עורכים את החתונה במקום סגור גם אין סיבה אמיתית לדאגה. תכננו חתונה שאתם באמת אוהבים ותראו איך כולם נהנים יחד איתכם.

 

להזמנת מקום לחתונה ביקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530