טיפים ורעיונות לימי גיבוש לעובדים

ימי גיבוש לעובדים חשובים כדי להעניק לעובדים יחס אישי ולהוקיר להם תודה על נאמנותם לחברה ועל עבודתם שתורמת להצלחת העסק. את יום הגיבוש נהוג לקיים מחוץ לעסק ולכלול בו פעילויות שונות כמו סדנאות, סיורים, הרצאות מעניינות, משחקים חברתיים וכמובן אוכל טעים. במהלך אירוע עסקי כמו יום גיבוש נהוג לחלק חבילות שי לעובדים ולעיתים גם עורכים טקס לבחירת עובד מצטיין.

כדי להפיק יום גיבוש איכותי, מקורי ויוקרתי חשוב לחפש מתחם של אירועים קטנים המתמחה בהפקת ימי גיבוש ומסייע למנהלי החברה לתכנן את היום בקפידה ועל פי לוחות זמנים מדויקים. לבחירת המקום חשיבות עליונה להצלחת האירוע לכן מומלץ להגיע למתחם האירועים של יקבי בנימינה המתמחה בהפקת אירועים פרטיים לחברות וארגונים. במקום אווירה פסטורלית ויוקרתית, 3 אולמות אירועים בגדלים שונים, כולם מצוידים במערכות תקשורת ומולטימדיה מתקדמות וכמובן ניתן לשלב פעילויות מרתקות שהיקב מציע כמו סיור מודרך ביקב הכולל הליכה בכרמים, ביקור ביקב והדרכה כיצד מכינים יין, וטעימות של מבחר יינות פרי ייצור מקומי.

ימי גיבוש בהתאמה אישית

לכל עסק וארגון דרישות שונות וצרכים ייחודיים ליום הגיבוש לעובדים. ביקבי בנימינה מנוסים בהפקת אירועים עסקיים לחברות מכל המגזרים וצוות ההפקה והאירוח מגבש יחד עם מנהלי החברה את התוכנית ליום הגיבוש ומתכנן לפרטי פרטים את האירוע כך שהכול יתנהל לשביעות רצונם המלאה של העובדים ומנהלי החברה. במקום ניתן ליהנות מימי גיבוש בהתאמה אישית מלאה הכוללים אטרקציות רבות ומגוונות לפי בחירה. כך לדוגמה ניתן לצאת לסיורים מודרכים בכרמים וביקב כדי ללמוד ולהכיר מקרוב כיצד מפיקים יין ישראלי משובח שזוכה לשבחים ולפרסים גם בתחרויות בינלאומיות. הסיור החווייתי מלווה בסדנה מקצועית עם יינן מנוסה המסביר ומדגים את שלבי הפקת היין ולאורך הסיור נהנים מטעימות ולומדים כיצד להתאים יין לארוחות ולאירועים שונים בחיים.

חוויה קולינרית נפלאה ובלתי נשכחת

האוכל מהווה את אחד מרגעי השיא של ימי הגיבוש ולכן כאשר בוחרים מקום לאירועים קטנים המתמחה בהפקת ימי כיף וגיבוש לעובדים חשוב לוודא מראש האם המקום מציע קייטרינג איכותי או שיש להזמין קייטרינג בנפרד. במתחם האירועים של יקבי בנימינה מציעים לחברות קייטרינג יוקרתי וכשר המציע תפריט עשיר ומקורי. ניתן לבחור בין תפריט בשרי לחלבי בהתאם וליהנות ממנות נפלאות, מעוצבות ועשירות בטעמים של שף הבית וצוות המטבח המוכשר. כדאי לדעת כי במקום מקפידים על חומרי גלם טריים ואיכותיים בלבד וניתן להתחיל את יום הגיבוש עם מגשי אירוח ושתייה קרה וחמה ולאחר סיור ביקב ופעילויות שונות נוספות יוגשו מנות גורמה הכוללות מנות פתיחה, מנות עיקריות, קינוחים מתוקים וכמובן מבחר יינות איכותיים של היקב בהתאמה לכל מנה.

לקראת סיום יום הגיבוש נהוג לחלק לעובדים חבילות שי ובמתחם האירועים של יקבי בנימינה ניתן לתאם מראש חלוקת חבילות שי יינות של מיטב התוצרת של היקב, מתנה מושלמת לסיומו של יום גיבוש מפנק, יוקרתי ואיכותי.

 

 

להזמנת מקום לאירועי חברה או אירועים עסקיים באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון- 04-6107530