טיפים להפקת אירועים עסקיים מוצלחים

כעסק, השם הטוב שלך נשען על הרבה מאוד אלמנטים, והדרך בה אתה בוחר לעשות כל דבר מקרינה חזרה ישירות להצלחה שלך. הפקת אירועים עסקיים היא אמנות ייחודית, מרחב הדורש הקשבה והבנה, ניסיון ויכולת, ואת המגע המדויק שמאפשר לאחות בצורה מושלמת את קו התפר שבין מפגש חברתי מהנה לבין אירוע עסקי מחייב ורשמי.

 

יקבי בנימינה, מרחב מעוצב ויוקרתי, נעים ונגיש, מקום ייחודי בלב השרון, הנותן מענה לכל אירוע עסקי, מכנס מקצועי דרך ימי עיון ולמידה, ועד לכל חגיגה הקשורה לעסק שלכם. אנו מזמינים אתכם ליהנות מהידע המצטבר שלנו, ולמנף מספר טיפים שנולדו על סמך ניסיון עשיר בהקפת אירועים עסקיים.

חשוב לדעת – באירועים עסקיים

  1. לוח שנה נקי – כל אירוע עסקי צריך להיות ממוקם בצורה נבונה על לוח השנה. וודאי כי אתם בוחרים בתאריך שאינו מתנגש עם אירוע גדול אחר, פרטי או ציבורי. גמר של טורניר ספורט כמו המונדיאל, חתונה של מישהו מהמוזמנים, חופשה או חג בהם רבים נוהגים לצאת לחופשות בחו"ל, כל אלו ועוד מועדים רבים יכולים להיות לא נכונים, ומוטב להיות מודעים ולבחור תאריך בהתאם.
  2. אולם ייחודי – האווירה באירוע תלויה לא מעט בעיצוב האולם. אירוע עסקי חייב להיות אלגנטי מצד אחד, אך לאפשר גישה לציוד מודרני לחלוטין. מגוון המקומות לאירועים קטנים הוא רב במיוחד, והרוב שמים דגש על הציוד ופחות על העיצוב. לאירוע ייחודי באמת, שיוסיף לא מעט לשם הטוב של העסק וליצירת אווירה גם מעבר לערב האירוע, בחרו מקום עם עיצוב אקסקלוסיבי, מעבר לתחום המוכר והצפוי.
  3. מגוון במנות – בעוד שבאירועים משפחתיים כמו חתונה או ימי הולדת האורחים מאפשרים מידה רבה של סלחנות, באירוע עסקי בו החיבור בין האנשים הוא דרך נושא משותף, ולא דרך קשרי דם ומשפחה, חובה לוודא כי המגוון המוצע, ביין, משקאות חמים, מאכלים וקינוחים יאפשר לכל אחד למצוא מה לאכול.

אירוע עסקי – בהתאמה אישית

  1. התאם את האולם לצרכיך – מקום ליום עיון יכול להתאים כמקום לכנסים, אך התאמה זו אינה מחייבת. לכן, הגיעו עם רשימה ברורה וקפדנית של הצרכים שלכם מראש, ובחנו את הזמינות בה המקום יכול לספק מענה מושלם לצרכים שלכם – ברמה הטכנולוגית, ברמת השירות, ברמת העיצוב, בנוחות התפעול (מערכות מדיה, שמע) וכיו"ב.
  2. קבלת פנים – בעוד שבחתונות ישנם לא מעט רגעי "וואו", הרי שבאירועים עסקיים האווירה נשענת לא מעט על קבלת הפנים. לכן, מוטב לשים דגש עיקרי ורחב על חלק זה באירוע, ועדיף לו שלב זה יתבצע באולם נפרד (אולם קבלת הפנים), שיבנה את האווירה לקראת המשך האירוע.
  3. הכרות עם הצוות – בעיקר במקום לאירוע קטן חשוב שצוות ההנהלה כולו – מנהל המטבח, מנהל השירות, מנהל האירוע וכיו"ב, יהיו בראש אחד אתכם. התעקשו על הכרות עם הצוות, ודאגו כי הצרכים שלכם יהיו מובנים, וכי אופי המוזמנים ואופי האירוע (השקת מוצר חדש, חגיגות שנה לחברה, כנס מקצועי וכיו"ב), יהיה נהיר וברור לכולם. רמת שירות ואופיו יקבלו צביון מדויק במיוחד על-סמך הכרות אישית זו, והבנה אישית של הצרכים שלכם.

 

 

להזמנת אירועים עסקיים באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530