טיפים לתכנון קבלת פנים בחתונה

באירועים פרטיים וקטנים אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני. כתוצאה מכך כדאי להשקיע בתכנון מוקפד ומושקע של קבלת הפנים, לא פחות מאשר בחופה עצמה. השאלה איך עושים זאת ועל מה שמים דגש. בשלב הראשון חשוב להתחיל בהכנת שיעורי בית והיכרות עם קהל היעד. אפשר לתכנן את קבלת הפנים לפי הגיל הממוצע בחתונה, לפי המקום בו היא נערכת ובהתאם לתנאי מזג האוויר. קבלת פנים בגן אירועים פתוח תיראה אחרת מקבלת פנים במסעדה, בית קפה או מקומות לאירועים קטנים. בנוסף, כל אלמנט בקבלת הפנים צריך לעלות בקנה אחד עם סדר העדיפויות של האורחים.

בשלב השני אפשר להיכנס לעובי הקורה ולתכנן קבלת פנים לפי משקאות ומנות. כדאי להגיש יינות מבעבעים מתחילת החתונה ועד סופה, בעיקר בגלל יתרונות כמו אחוז אלכוהול נמוך וחמיצות גבוהה שמשאירה את החיך נקי. מנות ראשונות כמו מאפים קלים, ירקות ודגים קרים ישתלבו עם יינות לבנים ופירותיים ושרדונה, בעוד מנות אנטיפסטי צריכות להיות מוצעות עבור האורחים לצד יין לבן יבש או חצי יבש, או יין אדום קל.

איך יוצרים אווירה בקבלת פנים?

המטרה בהפקת אירועים קטנים ופרטיים כמו חתונה היא ליצור אווירה שתגרום לאורחים להישאר פעורי פה. אפשר לעשות זאת על ידי עיצוב נכון ושילוב בין גופי תאורה. רצוי להתייעץ עם יועץ תאורה לגבי המיקום של השולחנות, דוכני המזון ועמדות ההגשה. כדאי להגיע לפחות פעם אחת לאירוע שנערך במקום ולעקוב אחר התנהלות המלצרים. כדי ליצור אווירה נעימה צריכים המלצרים לשמור על סבלנות ואדיבות כלפי כל האורחים, מקטן ועד גדול.

ברמה הטכנית, ניתן ליצור את האווירה הרצויה בקבלת פנים על ידי שימוש במפות ואלמנטים גרפיים. ניתן לדוגמא לשלב בין מפות בהירות בספקטרום גוונים רחב, להציב נרות על שביל הכניסה ולדאוג למספר מארחים שיחלקו את מקומות הישיבה וימנעו עומס או המתנה. הפרטים הקטנים עושים הבדל גדול בקבלת הפנים והם אלו שיקבעו את אופי האירוע.

קבלו את כל ההחלטות החשובות מראש

אחד הטיפים החשובים ביותר לתכנון קבלת פנים באירועים קטנים ופרטיים הוא לא לחכות לרגע האחרון. החליטו מראש מי נמצא בקבלת הפנים, עדכנו את ההורים ואת בני המשפחה ושתפו גם את התקליטן והצלם. זכרו כי ביום החתונה לא יהיה לכם זמן לקבל החלטות מן הסוג הזה. קבעו לוח זמנים מדויק עבור קבלת הפנים ופגשו מאחד מנציגי המקום ללוות אתכם. הגדירו חבר או בן משפחה שימלא עבורכם את המשימות השגרתיות והתרכזו באורחים. אל תנסו לפתור את כל הבעיות במהלך קבלת הפנים, אלא קבעו סדר עדיפויות וטפלו בהן אחרי האירוע.

קבלת פנים מוצלחת תעזור גם לכם להירגע. נשמו עמוק, נסו ליהנות מהדרך ולא רק מהתוצאה ותיהנו מאירוע של פעם בחיים.

 

להזמנת מקום לחתונה קטנה באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530