רעיונות לחגיגת בר מצווה

חגיגת בר המצווה נערכת בגיל בו קשה להפתיע ולספק את הילדים/נערים. בגיל זה הם עדיין אוהבים להשתולל וליהנות בלי הפסקה, וכאשר כל הילדים בשכבה עורכים אירועי בר מצווה אחד אחרי השני, גם האירוע שלנו צריך לעמוד בסטנדרטיים מסוימים, וגם לחדש ולהיות מהנה ומרגש עבור כולם – נער בר המצווה, בני המשפחה וכמובן שגם החברים.

אז מה כבר אפשר לעשות וכיצד אפשר להבטיח אירוע בר מצווה מרגש ומהנה עבור כולם? הנה כמה רעיונות לחגיגת בר מצווה מהנה ובלתי נשכחת:

 

חגיגת בר מצווה בנסיעה לאטרקציות פופולאריות– דרך אחת להבטיח הנאה וריגוש עבור נער בר המצווה וחבריו היא לערוך טיול הכולל אטרקציות מסוימות מהן נהנים ילדים ונערים בגילאים הללו. דוגמאות טובות לכך יכולות להיות שיט קיאקים או אבובים בירדן, נסיעה קבוצתית לאטרקציה דוגמת בית קולנוע, באולינג, מתחמי משחקים ומשחקי ווידיאו וכד', לונה פארק או סופרלנד ועוד. אופציה זו היא מה שנקרא "ללכת על בטוח" – אתם יכולים לחשוב על נער בן 13 אשר לא ייהנה באחד מהמקומות האלו עם כל חבריו?

 

בר מצווה בטיול בטבע – עבור נערים מסוימים אשר אוהבים טבע וטיולים במיוחד, טיול בר מצווה בטבע יכול להוות דרך מצוינת לחגוג את האירוע המשמח. טיול זה יכול להיות בארץ אך גם בחו"ל. עבור טיולים בארץ, ניתן לארגן כמה הורים עם מכוניות, או אפילו לשכור טרנזיט או מיניבוס, ולהזמין את החברים הטובים של נער בר המצווה, שיבואו יחד איתו ועם משפחתו לטיול החגיגי.

 

חוגגים בר מצווה בגן אירועים אקסקלוסיבי – נערים ומשפחות מסוימות אוהבות יותר מכל פשוט את האירוע המוכר וה"שגרתי" – אירוע חגיגי בגן אירועים יפה אליו מזמינים את כל בני המשפחה, החברים והמכרים, ופשוט חוגגים יחד עם נער השמחה את גיל קבלת מצוות. ניתן לבחור כיום בין שלל גני ואולמות אירועים בסגנונות שונים ובתקציבים שונים. גני אירועים שונים מתמחים בין השאר גם בבר/ת מצוות, ויודעים כבר בדיוק כיצד לעצב את האירוע ואילו אטרקציות להכניס בו על מנת שהילדים ייהנו מהאירוע, כמו גם המבוגרים.

 

נסיעה קבוצתית להופעה של אמן אהוב – בני נוער מעריצים אמנים שונים, בעיקר זמרים וזמרות. נסיעה קבוצתית של נער השמחה יחד עם חבריו הטובים להופעה של הזמר/ת האהובים עליהם יכולה להוות חגיגת בר מצווה בלתי נשכחת. שווה לנסות גם ליצור קשר עם הסוכן של אותו אמן ולספר לו שאתם מגיעים כקבוצה החוגגת בר מצווה. מי יודע – אולי האמן עוד יגיד במהלך ההופעה כמה מילים לנער השמחה, ויהפוך את הערב הזה לבלתי נשכח בעליל…

 

לסיכום, ישנם דברים רבים ושונים שאפשר לעשות לכבוד חגיגת בר מצווה, החל מאירוע מסורתי ושגרתי יותר ועד לנסיעות, טיולים וכל מה שעולה על רוחכם. בסופו של דבר, כל מה שמשנה הוא שנער השמחה עצמו יהיה מרוצה…

 

להזמנת מקום לבר מצווה באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530