למי כדאי לשלוח חבילות שי לחג

חבילות שי לסוגיהן הרבים והשונים היוו מאז ומתמיד מתנה חגיגית ומושקעת אשר מצביעה על התחשבות ומאמץ שהשקיע מעניק החבילה, או לפחות ככה נתפס הקונספט של חבילות שי לחג, לאירועים מיוחדים וכו'. אישה אשר זה עתה חזרה הביתה לאחר לידה ומחכה לה על השולחן חבילת שי, עובד אשר שמח לצאת לחופשת החג ומקבל בדרכו החוצה גם חבילת שי מתוקה ומושקעת – אלו הן דוגמאות לאנשים אשר חבילת השי לא רק תשמח אותם נקודתית, אלא גם תגרום להם להביט באור מעט שונה (וחיובי יותר, כמובן) על האדם/הארגון שהעניק להם את החבילה.

אך בעוד חבילות שי נתפסות אצל רובנו כמשהו שמעניקים במצבים ספציפיים ביותר (בתור שי לחג לעובדים, למשל), בפועל אנשים רבים משתמשים בחבילות שי בסיטואציות רבות ושונות. מתי מתאים וכדאי לשלוח חבילות שי והאם מדובר רק בחגים ומועדים רשמיים למיניהם?

 

בתקופות החגים לא מזיק אף פעם לבסס ולהעמיק קשרים אישיים

בהמשך נראה כי חבילות שי מתאימות בשלל מצבים, ולא אך ורק כחבילות שי לחג, אך נתחיל דווקא כן עם החגים, מפני שזו האסוציאציה הראשונה של רבים מאיתנו בהקשר של חבילות שי.

תקופות החגים בארץ הן תקופות בהן האווירה הכללית היא סלחנית ופייסנית יותר, והדבר בא לכדי ביטוי גם במקומות עבודה, ארגונים גדולים וכו'. לכן, מהווה תקופה זו הזדמנות מצוינת להעמיק ולבסס קשרים אישיים מסוגים שונים (וממש לא רק במקום העבודה), ולהשאיר אנשים עם טעם טוב והרגשה טובה בלב כאשר הם חוגגים הולכים לחגוג חג זה או אחר בקרבת משפחותיהם וחבריהם. לכן, בנוסף לחבילות שי לעובדים (הדוגמה הנפוצה ביותר של חבילות שי בארץ), ניתן למצוא לא מעט בעלי עסקים ומנהלים אשר בוחרים להעניק גם חבילות שי לספקים וכמובן שגם ללקוחות. מעבר לחבילות שי ללקוחות, ספקים ועובדים, בפן האישי אף פעם לא מזיק להעניק איזו חבילת שי לחג כמחווה מרגשת, בין אם זה להורים של בת/ן הזוג (או לבת/ן הזוג עצמם…), לחברים טובים, לסבא או הסבתא ובעצם לכל אדם שאכפת לכם ממנו ואתם רוצים לעשות לו קצת טוב יותר בלב.

במקרים רבים פעולה זו גם תסייע לכם כאמור לבסס ולהעמיק קשרים בינאישיים חשובים, ותגרום למקבל החבילה לחשוב עליכם בצורה חיובית, לפחות למשך כמה ימים או שבועות טובים.

 

לא חייבים חג כדי להעניק חבילות שי

חבילות שי אמנם נמכרות ומשווקות בדרך כלל כמתנה שמעניקים לכבוד החג, אך בפועל ברור כי אין הכרח לחכות לחג זה או אחר על מנת להעניק חבילת שי. בפועל, אנשים רבים אכן עושים זאת גם ללא קשר לתקופות החגים – חבילת שי לכבוד תחילתה של עבודה חדשה, לכבוד לידה, לכבוד מעבר לבית חדש ועוד שלל תרחישים יומיומיים נפוצים, בהם חבילת שי יכולה בהחלט לשמח ולהעניק כמה ימים נעימים וטעימים.

את הרכב החבילה ניתן לבחור בהתאם לאירוע – אם אתם מעניקים חבילת שי לכבוד יום הולדת, למשל, אולי נרצה לדאוג שיהיו בה לפחות כמה בקבוקי יין טובים. אם זו חבילת שי למשפחה עם ילדים, נשים את הדגש יותר על השוקולדים וההפתעות המתוקות וכו'. כך, בין אם מדובר בחג, יום הולדת, לידה או סתם רצון להביע אהבה ולעורר מעט שמחה, ניתן לבחור מבין מגוון חבילות השי המוצעות, ולמצוא את זו המתאימה ביותר לנסיבות…

לפרטים נוספים אנא פנו למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530

לצפיה בקטלוג חבילות שי של יקבי בנימינה לחצו כאן

אולי יעניין אתכם גם מידע אודות בנימינה