יין בקופסא – למה לא בעצם?

לפעמים פשוט מתחשק לנו לשתות כוס יין – אנחנו חוזרים הביתה מאוחר בערב, רוצים להירגע קצת ולנוח עם כוס יין טוב ביד, ולא בהכרח יש לנו רצון וסבלנות להתחיל לבחור בין בקבוקים שונים, לעשות חישובים של "ממתי הבקבוק הזה פתוח" או "האם רציתי לשמור את הבקבוק הזה למאורע כלשהו" וכו'… במקום להקדיש עכשיו חלק גדול מהזמן לבחירת היין, אנחנו פשוט רוצים לשתות כוס טובה בלי יותר מדי גינונים, אותם נשמור למאורע אחר ורשמי יותר…

לכן יין בקופסא הוא רעיון מעניין ביותר. לא פלא שבמרבית העולם מדובר במוצר נפוץ ופופולארי מזה שנים רבות. עכשיו, אנו מביאים גם לישראל את הרעיון המעניין הזה, שמשרת מטרות מסוימות בצורה טובה ויעילה.

כשיש לנו קופסת יין טוב במקרר אנו מרגישים הרבה יותר נינוחים פשוט לפתוח את המקרר ולמזוג לעצמנו כוס יין, בלי כל ההתלבטות הכרוכה בפתיחת בקבוק חדש.

 

יין בשקית אטומה בוואקום ובאריזה נוחה במיוחד וידידותית לסביבה

היין אינו מאוחסן ישירות בתוך קופסת הקרטון, אלא בתוך שקית פלסטיק אטומה המיועדת לאחסון נוזלים ושמירה על הארומה והטריות. לשקית הזו מחובר ברז פלסטיק קטן, וכל העניין ממוקם בתוך קופסת קרטון ייעודית ממנה ניתן למזוג בצורה קלה ונוחה.

קופסת הקרטון הזו מיועדת גם לנשיאה, ובכך הופכת לפיתרון המושלם עבור פיקניקים, מסיבות או טיולים, במקום בקבוקי זכוכית שבירים.

מכיוון שמדובר בשקית וואקום אטומה, יכול היין להישמר בתוכה בצורה כמעט מושלמת למשך כמה שבועות, ולכן היא משמשת כפיתרון מושלם גם עבור היין שאנו רוצים לשמור במקרר על מנת לשתות כוס או שתיים בסוף היום או עם ארוחת הערב.

בנוסף לכל היתרונות הללו, מדובר גם בפתרון מנצח גם מבחינת איכות הסביבה – שימוש בשקית אחת לצורך אחסון כמה ליטרים טובים של יין, ובקופסת קרטון אותה ניתן כמובן למחזר בסיום השימוש. זה במקום המצב הנפוץ בו מאחסנים פחות מליטר אחד של יין בבקבוק זכוכית המשמש אותנו באופן חד פעמי.

 

חלוצים בתחום – יקב בנימינה מביא את היין בקופסא לישראל

יקב בנימינה מהווה חלוץ בתחום בישראל, לפחות בכל הנוגע למוצר של ממש אשר משוחרר למכירה בשוק לקהל הצרכנים. בעוד ניתן למצוא פה ושם יקבים ישראלים המציעים יין בקופסא, בעיקר במכירות סיטונאיות לבתי עסק ומסעדות, הליין החדש של יקבי בנימינה – B – BOX"" הוא הראשון מסוגו בישראל – יין טוב בקופסה מעוצבת למכירה לציבור הרחב. מדובר במוצר אשר ממותג בצורה מעט שונה מהמיתוג המאפיין יינות לרוב – במקום ליצור תדמית פסטוראלית ורומאנטית של כרמים ואשכולות ענבים הכיוון כאן הוא יותר של חספוס אנגלי – אירופאי, אשר יהיה מוכר לכל מי שטייל במקומות הרבים בעולם בהם נמכרות קופסאות של יין (אירופה, ארה"ב, אוסטרליה ומקומות רבים נוספים).

היין עצמו הוא יין אשר הופק מענבים מזן שיראז ועבר התבגרות קצרה במגע עם שבבים של עץ האלון. מדובר ביין כהה יחסית בעל ארומה פירותית המכיל נגיעות קלות של תבלינים מתוקים, עשבי תיבול ועשן. מדובר ביין המכיל טעמים מרוכזים יחסית וחמיצות מעודנת אשר מומלץ לשתות אותו קר ורענן.

בניגוד ליינות גורמה מיושנים ומהודרים מדובר ביין מרענן וישיר יותר, אשר גורם לרצות להרים כוסית באופן ספונטני ללא יותר מדי גינונים ומחשבות סביב בחירתו או הגשתו. פשוט לפתוח את הברז הקטן, ולמזוג…

 

נקווה לראות כאן במהרה יינות מסוגים נוספים בקופסא, ביניהם אולי גם יינות לבנים…

 

לרוויה!

 

לפרטים התקשרו – 04-6107525 / winery-events@b-wines.com