טעימות יין – כך תזהו יין משובח

אירועים רבים דורשים תכנון מדוקדק וכרוכים בהכנה מוקדמת של פרטים רבים כך שהכול יתנהל בסופו של דבר על פי התכנית. הגורמים הרבים שמשפיעים על האירוע כוללים הזמנת קייטרינג מתאים, יצירת קשר עם תקליטן, הזמנת אולם או גן אירועים וכמובן סידור השולחנות והזמנת האורחים. אחד הגורמים שיכולים להפוך את האירוע שלכם למרשים במיוחד הוא בחירה ביין מתאים שילווה את הערב ויענג את האורחים.

על מנת לבחור ביין מתאים יהיה עליכם לפנות למומחים בתחום ולקבל מהם טיפים ועצות שיעזרו לכם. יינות מומלצים יכולים להיות תוצרת חוץ אך ישנם יקבים רבים ברחבי הארץ שמספקים תוצרת מעולה שמתחרה עם יינות אשר מגיעים מחו"ל.

מה הוא יין משובח

ישנם שני סוגים עיקריים של יינות כאשר מדובר על יינות אדומים אל מול יינות לבנים. ההבדל ביניהם מתבטא ברבדים שונים, טעם, טמפרטורה מומלצת להגשה והאוכל שמתלווה אליהם. יינות ישראליים יכולים להפתיע אתכם בטעמם העשיר ולספק את התוספת המתאימה לכל ארוחה או אירוע:

· ישנה חשיבות לעונה בה מתקיים האירוע. אם מדובר על עונת הקיץ, כדאי לבחור ביין קליל בעל אחוזים נמוכים יותר של אלכוהול. יין מסוג זה מתאים גם לקהל צעיר יותר.

· אם האירוע מתקיים בתוך אולם ממוזג אז אין צורך לקרר אותו.

· מומלץ להציע באירוע סוגי יין רבים ושונים כך שכל אורח יוכל לקבל את מה שהוא מעוניין בו.

· שמפניה או יין אדום נחשבים ליותר כבדים וכמובן שכדאי להציע גם אותם.

יינות מבוקשים

אירועים רבים מציעים קבלת פנים בכניסה. מומלץ להציע לאורחים יינות לבנים ומקוררים שמתאימים לשלב ההתחלתי של הערב. יין מוסקט יהיה בחירה טובה מאוד ויכניס את האורחים לאווירה. בזמן האוכל כדאי לבחור בשרדונה או בקברנה סוביניון שילוו את הארוחה הבשרית מבלי לגרום לשכרות. אירוע צמחוני יכול להציע יין לבן אך מוטב שיהיה גם יינות אדומים ברפרטואר. שלב הקינוח גם הוא יכול להציע יינות משובחים ומתוקים שיתאימו לו.

חשוב שלא להיסחף עם השתייה. האלכוהול בשילוב המוזיקה עשוי לגרום לחלק מהמשתתפים באירוע להגזים ולהתבשם. שתייה מוגזמת עלולה להביא למצב של כאבי ראש בבוקר שלמחרת. מומלץ לבחור ביינות איכותיים ולא לחסוך בנושא זה, כך האורחים יעריכו אתכם יותר וידברו על האירוע הרבה לאחר שהוא יסתיים. יין ישמח לבב אנוש זוהי לא קלישאה ועל כן מומלץ לפנות לחברה שמכירה את התחום ותדע לייעץ לכם באופן מדויק מה רצוי להציע לאורחים.

לפרטים יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530

לצפייה בכל הסדרות של יינות יקבי בנימינה לחצו כאן

כנסו לכאן וקראו על המושבה בנימינה