האם את/ה מעל גיל 18 ?

עליך לאשר שהינך מעל גיל 18 כדי להיכנס לאתר.

הכניסה מותרת רק מעל גיל 18

אזהרה: מכיל אלכוהול – מומלץ להימנע משתייה מופרזת

תרבות ארץ ישראלית במיטבה – יינות וטעמים מקומיים

אחד התחומים התרבותיים בהם מצטיינת ישראל במיוחד הוא תחום המזון והמשקאות – המטבח הישראלי מציע היתוך מרהיב וטעים במיוחד בין מטבחים רבים של המדינות השונות מהן עלו תושבי הארץ במהלך מאה וחמישים השנים האחרונות, כאשר גם בכל הנוגע למשקאות אלכוהוליים שונים ישראל מציעה הרבה מאוד עניין וטעם.

בדיוק כמו במטבח הישראלי המגוון, העשיר והמשובח, כך גם בסצנת המשקאות האלכוהוליים ניתן למצוא מגוון עשיר והשפעות תרבותיות שונות המתמזגות כולן לכדי תרבות ישראלית ססגונית ועשירה.

יינות וטעמים

יקבי בוטיק יוקרתיים ומגוון בירות ביתיות – אלכוהול ישראלי משובח

תרבות היין אשר התפתחה בישראל בעשורים האחרונים מהווה דוגמה מצוינת לתרבות מקומית עשירה ואיכותית, השואבת השראה מתרבויות מפותחות דומות בחו"ל אך מוסיפה להן נגיעה מזרח תיכונית מסקרנת.

לאורך העשורים האחרונים פועלים בישראל יקבים רבים ושונים, הממוקמים באזורים גיאוגרפים שונים של הארץ דוגמת רמת הגולן, הגליל העליון, אזור השרון ואזור הרי ירושלים. היקבים השונים מנצלים את האקלים הישראלי המאפשר גידול של זנים שונים של ענבים, מהם מפיקים סוגים רבים של יינות.

בשנים האחרונות ניתן לראות התפתחות של תרבות יין של ממש, הכוללת בראש ובראשונה כאמור מגוון עשיר של יינות אשר כל שלבי הייצור שלהם מקומיים לחלוטין (החל מגידול הענבים ועד לתהליך הפקת היין עצמו) ומשווקים הן בשוק המקומי והן בחו"ל. למרות שעולם היין הישראלי צעיר ביותר יחסית לתרבויות יין במדינות אחרות (דוגמת צרפת),היינות הישראלים צוברים במהירות מוניטין בעולם, כאשר ביותר ויותר מדינות חובבי יין מתחילים להכיר גם יינות ישראליים לכל דבר ועניין.

 

תרבות היין המקומית כוללת לא רק יינות ישראליים המיוצרים ונמכרים כאן, אלא גם אירועי יין שונים דוגמת השקות של סדרות יין חדשות, אירועי טעימות מסוגננים ועוד.

ביקבים ישראלים שונים ניתן להשתתף בסיור הכולל את הכרם והיקב עצמו וטעימה מעניינת מתהליך הפקת היין. בנוסף, מארחים יקבי בוטיק מקומיים שונים אירועים חגיגיים במסגרת מה שהפך מטרנד מלהיב לאופציה מרכזית ומבוקשת בעולם האירועים – אירוע חגיגי ביקב, המהווה מקום מושלם, פסטוראלי ומסוגנן לעריכת אירוע חגיגי דוגמת חתונה.

 

תרבות מקומית המציעה שילוב של היסטוריה, גיאוגרפיה, התמקצעות ואנינות טעם

תרבות היין הישראלית המקומית בפרט, ותרבות האלכוהול והמזון הישראלית בכלל, כוללת בתוכה מגוון אלמנטים שונים אשר הופכים אותה לתרבות מסקרנת ואותנטית.

תרבות זו משלבת היסטוריה ארץ ישראלית בת עשרות, מאות ואלפי שנים, עם יקבים ומבשלות הממוקמים באזורים היסטוריים עתיקים ותרבות יין אשר ניתן לעקוב אחריה אחורה אפילו עד תקופת התנ"ך.

 

בנוסף לאינספור ההקשרים ההיסטוריים והגיאוגרפיים בתוכם צומחת תרבות היין והמזון המקומית שלנו ניתן לזהות גם רמה גבוהה ביותר של התמקצעות בתהליכי ההכנה השונים, החל מתהליכים מקצועיים לגידול ענבים והפקת יין ועד לפיתוח תרבות מזון אשר אינה נופלת באנינותה מהמטבחים הנחשבים ביותר בעולם.

כל זה מציע נקודת מבט מסקרנת אודות התפתחות התרבות הישראלית בכלל, דרך המקרה של תרבות היין, האלכוהול והמזון המקומיים.

 

לפרטים נוספים – 04-6107525 / winery-events@b-wines.com