אירוע חורף בחוץ? – כיצד לנצל את החורף הישראלי

אירועים פרטיים רבים נערכים בישראל דווקא בתקופת החורף, כאשר אחד המניעים העיקריים לבחור דווקא בעונה זו של השנה לעריכת חתונה או סוגים שונים של אירועים פרטיים ועסקיים כאחד, היא המחיר – מרבית גני האירועים גובים מחיר נמוך משמעותית בתקופת החורף לעומת אירועי קיץ. עם זאת, ניתן למצוא בחורף הישראלי לא מעט ימי שמש יפים ובהירים, עם טמפרטורה נעימה ומושלמת. זה מעלה את האפשרות ליהנות מהטוב משני העולמות – לשלם עבור האירוע מחיר של אירוע חורף, אך ליהנות למעשה מאירוע אביבי מושלם. כיצד ניתן לנסות לתכנן מראש אירוע חורף באוויר הפתוח ובמזג אוויר נאה?

מקומות לאירועים פרטיים המוכנים לכל המצבים

כמובן שלא ניתן לדעת כמה חודשים מראש, כאשר אנחנו סוגרים את המקום לאירוע, האם בתאריך בו אנו עתידים לערוך את האירוע יהיה יום יפה, שמשי ואביבי או יום גשום וחורפי. לכן, כאשר סוגרים אירועים פרטיים לעונת החורף, עושים זאת במקומות המוכנים לחורף, כלומר – מקומות סגורים. אך כך – כיצד נוכל ליהנות מאירוע חוץ במקרה של יום שמשי ונעים?
על מנת לשריין לעצמנו את האפשרות ליהנות גם מאירוע חוץ באמצע החורף במקרה של יום יפה, כדאי לערוך את האירוע בן אירועים המוכן הן לאירועי קיץ והן לאירועי חורף – בו זמנית. גני אירועים רבים מוכנים לאפשרות הזו, ומכילים הן חלק סגור גדול ומרווח אשר מוגן לחלוטין ממזג אוויר חורפי, אך גם גן פתוח אשר נשאר מטופח ופעיל לאורך כל השנה, למקרה של ימי חורף שמשיים ויפים. במקרים אלו ניתן להחליט אם קבלת הפנים, החופה, חלק אחר באירוע או האירוע כולו ייערכו בחוץ או בפנים, ממש כמה ימים לפני האירוע עצמו כאשר כבר יש תחזית מזג אוויר אמינה יחסית לתאריך המיועד.

אלמנטים נוספים באירוע הניתנים להתאמה ושינוי ברגעים האחרונים

בנוסף להחלטה האם לקיים את האירוע או לפחות חלק ממנו בחוץ, או שכולו ייערך בפנים, ניתן לבצע גם מספר התאמות שונות באירוע עצמו על מנת שירגיש יותר כמו אירוע חורף, במקרה של יום גשום וחורפי, או כמו אירוע אביב/קיץ במקרה של יום שמשי.
שינוי אחד שניתן לעשות בהתראה של כמה ימים לפני האירוע הוא בתפריט האלכוהול – עבור יום חורפי וקר ניתן להגיש לאורחים סאנגרייה חמה וקוקטיילים חורפיים נוספים, ואילו אם נזכה ליום שמשי ולאירוע חוץ ניתן במקום זאת להגיש קוקטיילים אביביים, דוכן של מיצים טבעיים מחוזקים באלכוהול מתאים וכו'. גם את היינות המוגשים באירוע ניתן להתאים למזג האוויר וסוג האירוע, ובכל אלו מומלץ להתייעץ עם מומחי האלכוהול המספקים לכם את שירותי הבר לאירוע. הרכב תפריט האלכוהול יכול להשתנות בהתראה קצרה יחסית, וכך גם חלק מתפריט האוכל, אותו ניתן להתאים גם כן לסוג האירוע המסתמן.
על ידי כך שנתאים בימים שלפני האירוע את תפריט האלכוהול והאוכל כך שיתאימו יותר למזג האוויר ביום האירוע, אנו יכולים ליצור את ההרגשה כי תכננו מלכתחילה אירוע אביבי או אירוע חורפי, אפילו שמדובר בשיאו של החורף…

לסיכום, החורף הישראלי מתאפיין בימים יפים ושמשיים רבים. זאת ניתן לנצל לטובתנו גם בתחום האירועים החגיגיים, הפרטיים והעסקיים. כך, במחיר מוזל של אירוע חורף אנחנו יכולים לזכות למעשה באירוע קיץ/אביב, ליהנות מכל העולמות ולהישאר עם זיכרונות של אירוע חוץ ביום יפה, גם אם מדובר היה בחודשים הקרים של השנה…

 

להזמנת מקום לאירוע פרטי באולמות יקב בנימינה נא לפנות למחלקת הזמנות בטלפון-04-6107530 או דרך צור קשר