טיפים חשובים שכדאי לדעת אודות אירועים עם קייטרינג כשר

אחד הדברים החשובים ביותר באירוע, לאורחים כמובן, הוא האוכל. כדי לשמח את לבבם כדאי מאוד להשקיע בקייטרינג המוגש באירוע. אחת הדרישות הנפוצות ביותר היא שהקייטרינג יהיה כשר, אבל אין זו סיבה לדאגה, קייטרינג כשר בהחלט יכול לספק את הסחורה ולגרום לתאווה לחיך לכל אחת ואחד מהאורחים. גם אם מדובר בקייטרינג של מקום לאירועים קטנים או גדולים, ניתן בהחלט לקבל מנות כשרות ומצוינות, המותאמות בדיוק לטעמכם. אבל איך נדאג שכך יהיה?

סוג הכשרות – דבר ראשון, כדאי לבדוק את סוג הכשרות הנדרש מבחינת האורחים, וכך להתאים את הקייטרינג על פיו. פתרון שיכול לחסוך במעט את מידת הכשרות הוא קייטרינג חלבי, המתאים לימי שישי ובריתות הנערכות בעיקר בבוקר. כדאי לקחת בחשבון גם את האופציה הזו אם לא תרצו להסתבך עם עניין הכשרות.

הגשה או בופה – בחירה לא קלה עומדת בפניכם. תצטרכו להחליט אם המנות העיקריות יוגשו על ידי המלצרים לשולחן, או לחילופין האורחים עצמם ימלאו את הצלחות מפס הגשה. אם ברצונכם להגיש את המנות לשולחן, כדאי לבדוק אם הקייטרינג ערוך להגשה מסוג זה ויש למלצרים שלו מספיק ניסיון. לשתי צורות ההגשה יש יתרונות וחסרונות. היתרונות בהגשה הם ברורים – האורחים לא צריכים לעמוד בתור והמלצר מגיש את המנות עד השולחן, החסרון הוא שניתן לבחור רק מנה אחת. לעומת זאת, היתרון העיקרי בבופה הוא שכל אחד יכול לבחור את המאכלים שהוא חפץ בהם, יכול לטעום מהכל ולמלא את הצלחת מספר פעמים. החסרון הוא שכולם צריכים לעמוד בתור עם הצלחת, מה שלפעמים בעייתי למבוגרים (או לכאלה שאין להם סבלנות). בנוסף, ישנם מקומות מסוימים שיבקשו עלות נוספת על הגשה, לכן במקרה כזה הבופה יכול להיות אופציה זולה יותר. צורת ההגשה תדגיש את אופי החתונה, לכן ההחלטה הזו היא חשובה.

מקור הקייטרינג – אם אתם בשלב בחירת מקום האירוע, כדאי לבדוק אם הקייטרינג נכלל באולם או שצריך להזמין אותו בנפרד. כדי להקל, הרבה מקומות מציעים קייטרינג משלהם, במיוחד במקום לאירועים קטנים בשרון.

הכנת המזון – חשוב לשמור על איכות המזון ולכן מומלץ לבדוק כיצד מכינים את האוכל, אם הוא טרי ומוגש מייד לאחר ההכנה, או מוכן לפני ורק מחומם לפני ההגשה.

הגבלת אפשרויות הבחירה – יכול להיות שברגע הראשון זה ישמע קצת מוזר, אבל עדיף לבחור מספר מסויים של מנות שאתם בטוחים בטעם שלהן, מאשר להתפזר ולבחור סוגים רבים. למה? כי כמות בדרך כלל פוגעת באיכות. עדיף להתמקד במספר קטן של אפשרויות, שכולן איכותיות וטובות, וכך תקבלו רק מחמאות על האוכל.

טעימות – מומלץ מאוד לעשות טעימות כדי לבחור בצורה טובה יותר את המנות, ולא בבחירה עיוורת מתפריט. כאשר המנות מוגשות ניתן לראות גם את צורת ההגשה שלהן, שהיא חשובה לא פחות. טעמו את כל המנות וכתבו מייד את דעתכם על דף, כדי שלא תתבלבלו בין הטעמים, וגם כדי שתוכלו לבסוף להשוות בין הטועמים ולבחור את המנות הטובות ביותר.

קינוחים – יש טענה הסוברת כי קינוחים כשרים, ללא חלב, הם פחות טעימים. טענה זו כבר לא נכונה, ואפשר (ואף רצוי) להוכיח זאת לבאי השמחה. כאשר משקיעים בקינוחים, גם במבחר וגם בטעם, האורחים יצאו שמחים.

אז כדי שהקייטרינג שלכם יהיה כשר ועדיין מושלם, כדאי לבדוק כמה דברים – שסוג הכשרות יהיה מותאם לאורחים, מהי צורת ההגשה אותה תעדיפו, האם הקייטרינג שייך לאולם או חיצוני, אופן הכנת המזון, הגבלת אפשרויות הבחירה, טעימות האוכל לפני האירוע ואחרונים חביבים ומתוקים – איכות וכמות הקינוחים. שיהיה במזל טוב!

 

לפרטים אודות אירועים קטנים וכשרים באולמות יקבי בנימינה אנא פנו למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530