איך להפיק חתונה קטנה במחיר השווה לכל כיס?

רובנו נולדנו למשפחות רגילות, למדנו בבתי ספר רגילים, בחרנו בבני זוג רגילים וכעת אנו עומדים להתחתן… בחתונה ממש לא רגילה. יום החתונה שלנו הוא ההזדמנות שלנו להפיק אירוע מרגש שחוגג את האהבה והמחויבות שאנו מרגישים אחד לשני, וזה שאנחנו אנשים מן היישוב לא אומר שאנחנו צריכים להפסיק לפנטז. יש כמה דרכים להתחתן בפאר אלגנטי ומרהיב, עם אוכל גורמה יוקרתי ויין יקר. איך? הנה כמה טיפים.

 

לא חייבים להתחתן בשיא הקיץ

ידוע לכל כי חתונות קיץ עולות יותר מחתונות המתקיימות באביב, בסתיו או בחורף. מעבר לכך שאולם האירועים עצמו יקר יותר בקיץ, גם כל אנשי הצוות מסביב גובים מחיר גבוה יותר. המאפרת בחורף תגבה פחות, השמלה תהיה פחות יקרה, הדיג'יי ינגן בדיוק את אותם שירים במחיר נמוך יותר, הצלם ינפיק את אותן תמונות בהרבה פחות, וכן הלאה. אגב, דווקא חתונות אביב או סתיו נחשבות לחתונות רעננות יותר, כיפיות יותר מחתונות קיץ. לא מזיעים בריקודים, לא נוטפים בצילומים המקדימים, ואנשים לא מגיעים מרוששים מאירועים קודמים שאליהם הוזמנו באותו חודש. וכשמשלמים פחות ברוב הסעיפים, אפשר להוסיף בסעיפים אחרים ולפנק במשקאות יוקרתיים יותר, באוכל גורמה ועוד.

 

לא חייבים להתחתן דווקא ביום חמישי או בתאריך עגול

גם לגבי בחירת יום החתונה אפשר לשמור על ראש פתוח. ימי חמישי נחשבים ללהיט, כי רוב האורחים לא עובדים בימי ששי ולכן יכולים לרקוד עד אור הבוקר. זו הסיבה שימי חמישי יקרים יותר באופן משמעותי מיום ראשון למשל. אבל תחשבו על זה ככה: ימי חמישי הם אומנם הפתח של סוף השבוע המיוחל, אבל במקביל גם היום הכי פקוק ועמוס בשבוע מבחינת הכבישים. האורחים שלכם עלולים לאחר משמעותית. חתונה ביום ראשון לעומת זאת אומנם לא תיהנה מהזוהר של יום חמישי, אך תהיה זולה יותר – והאורחים שלכם לא ייתקעו בפקקים בדרך אליה. גם תאריכים עגולים, כמו למשל ה 11.11.11 מבוקשים מאד, וזוגות רבים שומרים אותם לפעמים שנתיים מראש. מעבר לגימיק, אין שום יתרון לחתונה בתאריך עגול וזהה, ואם זה עולה לכם הרבה כסף מוטב שתוותרו.

 

חתונה קטנה ואלגנטית במקום חתונה המונית

אם יש לכם תקציב מוגבל אך טעם אישי מעודן, אולי כדאי שתלכו על האופציה האירופאית, כלומר, חתונה קטנה. זוהי בכלל לא "ברירת מחדל": בחו"ל רוב החתונות הן קטנות, אלגנטיות ומשופעות בהרבה מאד עידון. יקב בנימינה מציע לכם לערוך חתונה קטנה בשרון שאנשים ידברו עליה שנים לאחר מכן. זו הזדמנות אדירה לקיים אירוע נפלא, אינטימי, עם האנשים האהובים עליכם וללא צורך להתפשר לא באוכל, לא בשתייה ולא בסוג הפינוקים הנלווים לאורחים שלכם. חתונה קטנה מאפשרת לכם להשמיע את סוג המוזיקה שאתם אוהבים מבלי להיאלץ להידרדר למכנה המשותף הרחב, כפי שזה נעשה בחתונות גדולות. בנוסף, תוכלו לפנק את האורחים שלכם באוכל היוצא מגדר הרגיל שמבשל השף של יקב בנימינה, מחומרים טריים ומשובחים בלבד, על פי הטעם והכיוון שלכם. אתם יכולים לבחור בסעודה חלבית, או בשרית, ובכל מקרה לקלוע בול לטעם האורחים שירגישו כאילו הוזמנו למסעדת יוקרה מפורסמת. הרעיון בחתונה קטנה הוא לתת לכם ולאורחים שלכם את ההרגשה שהם חווים אירוע נדיר ומרגש והתמורה שהם מקבלים, היא הרבה מעבר לחתונה רגילה. לכן, כשאתם מקיימים חתונה קטנה במקום קלאסי ויוקרתי כמו יקב בנימינה, אתם עורכים חתונת חלומות מפוארת וסופר מרהיבה, במחיר של חתונה רגילה ורגילה לחלוטין.

 

להזמנת אירועים ופרטים נוספים התקשרו – 04-6107530 / winery-events@b-wines.com