כך תתכננו חתונה קטנה

השבועות של תכנון החתונה/ בר המצווה וכו' יכולים להיות קשים ומלאים סכסוכים, גם בין בני הזוג העומדים להתחתן / לחגוג אירוע בר מצווה וגם בין המשפחה הקרובה, שמתבקשת לשלם או לחוות דיעה. לא פעם קורה שזוגות נפרדים אחרי שההזמנות כבר נשלחו, בגלל ריבים מטופשים כמו מי ישלם עבור מה ואפילו מה יהיה צבע המפיות. גם כשאין נושאים שנויים במחלוקת, המתח עושה את שלו, ולפעמים מספיקה מילה אחת לא במקום או טון טיפה צורם, בשביל להצית אש. אז איך שומרים על שלום בית ומתכננים את החתונה המושלמת בלי להתווכח? חמישה טיפים מועילים:

התלבטות על מיקום האירוע

הנה, בואו נפתור לכם את הויכוח בשתי שניות: מי שרוצה לחגוג קרוב לבית, הוא זה שצריך לנצח בוויכוח. אירועים קטנים שאליהם מגיעים רק בני המשפחה הקרובים וחברים טובים כדאי לחגוג קרוב לבית, היכן שרוב האורחים מתגוררים. אם רוב האורחים ואתם מתגוררים באיזור המרכז, מעט צפונה או מעט דרומה משם, חתונה קטנה בשרון היא בול הפתרון בשבילכם. גם לא תסבלו פקקים, גם שפע של חנייה וגם מיקום ירוק ומלבלב בלב פרדסים.

 

אולם או גינה? כך תפתרו את הוויכוח

חפשו מקום לאירועים קטנים שמשלב גם חוץ יפהפה, גם פנים עשיר ומפואר, וגם מגוון פעילויות העשרה לאורחים שלכם, כמו יקב בנימינה. גאוני? שמחנו לעזור. האורחים שלכם יוכלו להחליט אם לשבת באולם המפואר או לצאת החוצה, לטייל בין הכרמים המלבלבים שמחוץ לאולם, להשקיף על פסגות הכרמל, לטעום יינות במקום בו הם מופקים ולבלות כמו בחו"ל.

 

אל תתפשרו על מקום בלי אישיות וטעם

מקום לאירועים קטנים בשרון עם הרבה מאד קסם וטאץ' כפרי אצילי הוא יקב בנימינה, שמציע לכם לחגוג חתונה אינטימית בלב הכרמים בדיוק כמו בסרטים האיטלקיים הרומנטיים. אירוע ביקב בנימינה מאפשר לכם להגשים את כל החלומות שהיו לכם על חתונה או אירוע מרהיבים ביופיים, עם מלצרים צמודים, אורחים אלגנטיים המסתובבים במקום מיוחד במינו המשדר אצילות עתיקה, אווירה מכשפת והרבה תשומת לב לכל אורח.

 

גם על האוכל שיוגש לאורחים אין מה להתלבט: פשוט מחליטים ללכת על אוכל משובח ויוקרתי

ברור שכולם רוצים להפציץ באוכל יוקרתי שנראה כמו מיליון דולר, הבעיה זה כמובן המחיר. הפתרון הוא – צמצמו בכמות המוזמנים. כשיש לכם שישים אורחים (ולא שלוש מאות, למשל) אתם יכולים להרשות לעצמכם לפנק באלכוהול איכותי מבלי שתצטרכו להתפשר על תחליפים זולים, אתם יכולים להגיש אוכל יקר ויוצא דופן במקום חומוס תעשייתי ועוף חסר מעוף. אתם יכולים להעניק מתנה יוקרתית לכל אורח ולחשוב על קו מוזיקלי מעניין.

 

רשימה של כל מי שאתם הכי אוהבים

כשרשימת המוזמנים מוגבלת, אבל רשימת ה"חייבים להזמין אחרת מישהו ייעלב" ארוכה, נוצרים חיכוכים. אבל תחשבו על זה רגע: לא נורא טיפשי להכניס הביתה ולזוגיות שלכם רעל, רק בגלל כמה אנשים שאתם אפילו לא ממש מכירים או אוהבים? זאת החתונה שלכם, לא של הדודה מחדרה שמאד תיפגע אם לא תזמינו את הגיסה שלה, שבחיים לא ראיתם – או את האחיינית של הבוסית שלכם, שממילא לא סובלת אתכם. אם אתם בשום אופן לא מצליחים להגיע לעמק השווה על רשימת האורחים שצריך להזמין, עשו תרגיל קצר: כל אחד לוקח דף וכותב עליו עשרים שמות של אנשים, שאותם הוא חייב להזמין כי הוא רוצה (לא כי הוא חייב) לראות בחתונה שלו. השוו בין הדפים, והרשו לעצמכם להוסיף עוד עשרים אנשים לרשימה. התוצאה הסופית היא רשימת המוזמנים האמיתית שלכם.

 

לפרטים נוספים צרו קשר כאן