כל היתרונות בחתונה קטנה

החתונה הינה שיא פסגת האושר של כל זוג אשר החליט לבוא בברית הנישואין. כל אישה בוודאי חולמת על חתונה גדולה ומפוארת, שמלה מושקעת ואורחים רבים אשר גודשים את כל רחבי האולם או גן האירועים. אך חתונה איננה חייבת להפוך לאירוע רב ממדים ועצום, וישנם יתרונות רבים בתכנון חתונה קטנה, איכותית עם האנשים הקרובים אליכם ביותר. בסופו של דבר את רב האורחים בחתונות גדולות אנו לא מכירים, והיות שחתונה היא עסק לא זול אז ניתן ואף רצוי לחסוך בעלויות וזאת כמובן מבלי להתפשר על איכות המזון, המוזיקה והעיצוב במקום.

מה היתרונות בחתונה קטנה

דברים איכותיים מגיעים באריזות קטנות, זה נכון לגבי דברים רבים וזה נכון גם לגבי חתונה קטנה בשרון. רוב האנשים היו פעם או פעמיים בחתונה וכל אחד מכיר כבר את המבנה של הערב, קבלת הפנים, החופה ואז ריקודים ואוכל. כל זה טוב ויפה אך ניתן לעשות את זה הרבה יותר מרגש:

  • ראשית חתונה קטנה מיועדת לכ-250 אורחים בקירוב. היות ומדובר על כמות לא גדולה זה כבר מאפשר לכם לפנק אותם בקייטרינג איכותי במיוחד. ניתן גם להתחשב ברצונותיהם של אנשים רבים ולהזמין קייטרינג מסוגים שונים שיתאימו לכולם.
  • העיצוב גם הוא יכול להיות הרבה יותר מוקפד, והאורחים יבינו מיד שמדובר על סוג אחר של אירוע.
  • כל שלב בחתונה יכול להיות בעל משמעות מרגשת יותר, ניתן לערוך את החופה לאחר האוכל כך שכולם יהיו מרוכזים בחופה.
  • הגעה – חתונה קטנה תבטיח את הגעתם של כל האורחים. כאשר מדובר על מספר לא גדול של אורחים אז הם יקפידו להגיע וגם ייהנו מסידורי חנייה נוחים וכל מה שנחוץ על מנת להגיע למקום בבטחה.
  • מוזיקה שמתאימה לכולם – בחתונה קטנה לא יקרה מצב שבו המוזיקה תתאים רק לדור הצעיר וכך יוכלו כל המוזמנים ליהנות ממוזיקה איכותית ברחבת הריקודים או מהכיסא.
  • מחירים יותר נמוכים – כמובן שיש את השיקול הכספי שבוודאי יסייע להרגיש טוב יותר עם כל העסק. לאחר הטקס לא תמצאו את עצכם מתחילים להחזיר חובות ותוכלו להשקיע יותר בירח הדבש שלכם.

איפה ניתן לערוך חתונות קטנות

כאשר אתם מגיעים לרגע שבו אתם מתכננים חתונה, ניתן לפנות לאולמות ייעודיים אשר מציעים אירועים בסדר גודל קטן יותר. ניתן למצוא אולמות וגני אירועים שונים באזור השרון או המרכז שמציעים אירועים ברמה גבוהה מבלי להתפשר על כלום. כדאי גם לערוך סקר שוק קצר שיעזור לכם לגלות את ההצעה המשתלמת ביותר.