איך להפוך את האירוע שלכם למושלם? מדריך

ילדות חולמות על החתונה שלהם מגיל שש, ואשה בהיריון שמתבשרת שיש לה בן כבר מדמיינת את הברית – ואולי גם את בר המצווה. למה כל כך חשוב לנו להפיק את האירוע המושלם? מה זה גורם לנו, כשהאורחים שלנו נהנים ומבלים (או לחילופין, נראים סובלים ומשועממים)? הנה חמישה טיפים להפקת האירוע המושלם, ולא בתקציב של עשירון עליון.

לא חייבים להזמין את כולם

אולי אתם מדמיינים אירוע המוני וענק שבו מככבים מאות אנשים שמחים, מאוחדים, כולם רוקדים במרץ רב על הרחבה, מניפים אתכם (או את בעלי השמחה האחרים) על כסאות, והכל נראה כמו הפנינג שמח, גדול ועליז, מסוג הפסטיבלים שרואים בסרטים איטלקיים. במציאות, איך לא, זה לא בדיוק ככה. עומס של אנשים שלא מכירים אלה את אלה, דוחק, חם, המלצרים כבר עצבניים, תלונות על האוכל, אחד דורך לשני על הרגליים ברחבת ריקודים והכלה לא מבינה מי אלה כל הזרים האלה, שאוכלים על חשבונה.

אז למה בעצם?

למה אתם מרגישים שאתם חייבים להזמין את כל העולם, אשתו ואחותו לאירוע הפרטי המאושר שלכם? אם לא ידעתם, כדאי שתפנימו: אירועים קטנים הרבה יותר מוצלחים מאירועים גדולים. אתם מזמינים רק את מי שאוהב אתכם ואתם אוהבים אותו. רק את מי שישמח באמת בשמחתכם, ויגיע מתוך אהבה אמיתית ולא כדי לסמן וי (וכל האירוע ייראה בהתאם).

 

לערוך את האירוע במקום מהמם עם תוכן איכותי

אם אכן החלטתם ללכת על אירוע קטן, אתם צריכים לחפש מקום מושלם לאירועים קטנים. מצאתם! המקום המוביל לאירועים קטנים בשרון הוא יקב בנימינה, מתחם אירועים יוקרתי, יפהפה ומטופח הממוקם בין פרדסים ויקב, עם שף מהולל ושלל פינוקים באווירה של אצולה אירופאית כפרית.

 

להכניס תוכן לאירוע

אין ספק שבאירוע קטן האווירה המשפחתית מאפשרת לאורחים להשתחרר, לרקוד כמו שבא להם, לשיר בקולי קולות וגם לשתף פעולה עם תכונית הבידור, באם החלטתם על אחת כזאת. יקב בנימינה מעניק לכם כמה אופציות לתוכן איכותי ומיוחד, שישדרג את האירוע שלכם ויהפוך אותו לבלתי נשכח מבחינת החברים ובני המשפחה שהזמנתם. למשל, לערוך סיור ביקב, להתנסות בטעימות של יין, לקבל הסברים על גידול והפקת היין, ועוד. כמו כן, ניתן להפיק פעילויות אדרנלין מחוץ למתחם האירוח, בשדות הירוקים הפתוחים והיפים: טיולי טרקטורונים / ג'יפים למשל – ועוד.

 

להקפיד על אוכל משובח ואלכוהול יוקרתי

באירועים גדולים והמוניים אי אפשר להעניק לאורחים חוויה קולינרית מרשימה, אבל באירועים קטנים בהחלט אפשר וגם רצוי להעניק אוכל משובח ויוקרתי, טרי ולא מעובד. ביקב בנימינה האוכל כבר הפך לשם דבר בזכות צוות טבחים מומחים העובדים תחת ניצוחו של שף הבית, שמפנקים את האורחים שלכם במטעמים משובחים וכמובן, באלכוהול איכותי כמו שמתבקש מאירוע בתוך יקב. אתם יכולים להחליט על קו קולינרי המתאים לכם, בשרי או חלבי, לגוון ולהתגמש.

ליהנות ולא להיות שוטרים באירוע של עצמכם

הטיפ הכי חשוב להצלחה של אירוע, הוא פשוט ליהנות ולזרום עם המוזיקה הטובה, האוכל הנפלא, האווירה השמחה והאושר של כולם. למה זה קשה לנו, בתור המארחים, ליהנות? מן הסתם אנחנו במתח, אנחנו דואגים שהכל ייצא בזמן וכמו שצריך, שיצלמו את האח שהגיע במיוחד מניו יורק, שלבן דוד הטבעוני יהיה מה לאכול והסבתא הקשישה לא תמצא את עצמה עם החברים הרעשניים של הנכד. רוצים שהאירוע יצליח באמת? תסמכו על צוות האירוח שלכם. על השפים, על הדיג'יי, על המלצרים, על הברמנים… פשוט תשתלבו עם האווירה הכללית ותזרמו כאילו שגם אתם אורחים. ברגע שיראו שאתם נהנים ושמחים, כולם ייהנו וישמחו. גם האורחים, וגם צוות האירוח.