אירועי בוטיק בשרון

תחום האירועים החגיגיים הופך משנה לשנה לרחב ומגוון יותר, כאשר אנשים מחפשים אחר דרכים שונות ונוספות לייחד את האירוע שלהם, לבדל אותו ממרבית האירועים ה"סטאנדרטיים" אותם כולנו מכירים טוב כל כך ולגרום לאורחיהם באותו אירוע לזכור אותו וליהנות ממנו במיוחד.

כך התפתח לו במהלך השנים תחום שלם אותו ניתן להגדיר כ"אירועי בוטיק". בדומה לחנויות בוטיק, מלונות בוטיק או מגוון עסקי "בוטיק" אחרים, גם במקרה של אירועי בוטיק מדובר באירועים קטנים יחסית ובעלי אופי אקסקלוסיבי ומסוגנן במיוחד. קיימים מאפיינים רבים ושונים אשר יכולים להפוך אירוע חגיגי לאירוע בוטיק, כאשר מיקומו של האירוע, היקפו המצומצם יחסית של האירוע וסגנון עיצובו הם הפרמטרים העיקריים, גם אם לא היחידים, להגדרתו כ"אירוע בוטיק" מוצלח.

אזור השרון כמיקום פופולארי לאירועי בוטיק

המקום בו נבחר לערוך את האירוע שלנו הוא כאמור אחד הגורמים העיקריים אשר יקנו לו אופי של אירוע בוטיק. הכוונה היא גם למקום עצמו (למשל – גן אירועים כזה או אחר), אך גם למיקום הגיאוגרפי.

מסיבות שונות, אזור השרון נחשב לאחד האזורים המוצלחים והפופולאריים ביותר לעריכת אירועי בוטיק.

אחת הסיבות העיקריות לכך היא קרבתו של אזור השרון למרכז הארץ ולתל אביב. גם אזור השרון הצפוני יותר ובטח ובטח שהשרון הדרומי (כפר סבא וכד'), נמצאים בקרבה גיאוגרפית לתל אביב וגוש דן ולכן מהווים מיקום נוח ביותר לעריכת אירועים, שכן מרבית אוכלוסיית ישראל מתרכזת באזור המרכז. הקרבה הגיאוגרפית למרכז הארץ היא לא היתרון היחידי שטומן בחובו אזור השרון לעריכת אירועים קטנים וגדולים וספציפית אירועי בוטיק – אזור השרון מתאפיין ברובו באווירה כפרית, פסטוראלית ונעימה. ניתן למצוא מגוון מושבים וישובים קטנים בעלי אופי רגוע ונינוח וכך גם מגוון מקומות היסטוריים אשר הוסבו במטרה לארח אירועים באווירה אינטימית, מצומצמת יחסית ואיכותית.

דוגמה מצוינת לכך היא יקבי בנימינה, אך ניתן להצביע על עוד שלל מקומות באזור דוגמת מצודת ברקאי, גני האירועים של קיבוץ משמר השרון וכד'.

 

אירועי בוטיק לשלל סוגי מאורעות

הביטוי "אירוע בוטיק" אינו בהכרח מתייחס לחתונות קטנות ואקסקלוסיביות. ניתן לערוך אירוע בוטיק גם במקרה של אירועים קטנים יותר, דוגמת ימי הולדת, ימי נישואים וכד'. אירוע בוטיק מתאפיין כאמור לרוב במספר אורחים מצומצם, כך שניתן לערוך אירוע מסוג זה גם עבור מאורע יותר שגרתי.

אזור השרון מהווה כאמור בהקשר זה פיתרון מצוין – גם אם אתם רוצים לחגוג לסבתא מסיבת יום הולדת באירוע בוטיק למשפחה והחברים הקרובים, אפשר לתכנן אירוע בוטיק מסוגנן ולחלק הזמנות בלי חשש – מרבית האורחים לא יידרשו לנסיעה של יותר מחצי שעה מאזור המרכז, כך שכולם יהיו מרוצים.

 

לסיכום – אירוע בוטיק הוא פתרון מצוין ומסוגנן לעריכת אירוע קטן, אינטימי ולא כל כך שגרתי וגנרי כמו אירועים רבים אליהם אנו מוזמנים. אזור השרון מציע שלל מקומות קסומים ונעימים לערית אירועים מסוג זה, והכל במרחק נגיעה מתל אביב ומרכז הארץ.

 

להזמנת מקום למסיבת יום הולדת או כל אירוע קטן באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530