איך בוחרים מקום לחגיגת בר מצווה

חגיגת בר המצווה הינה אחת מאבני הדרך המשמעותיות ביותר בחייו של נער מתבגר, אחד האירועים המרגשים הנחקקים ביותר בזיכרון עבורו ועבור הוריו ושאר בני משפחתו.

כאשר אנחנו מתכננים את אירוע בר המצווה של ילדינו, בין אם הוא שותף פעיל בתכנון ובין אם לא, כדאי שנתכנן את האירוע בצורה טובה וחכמה, על מנת להבטיח שהיום המרגש יהיה כמה שיותר מושלם עבור נער השמחה. כמו במקרה של אירועים חגיגיים מסוגים שונים, גם במקרה של בר המצווה אחד השלבים הראשונים והחשובים ביותר במלאכת התכנון הוא שלב בחירת המקום לבר המצווה.

 

בוחרים מקום לבר מצווה שיתאים לאופי האירוע הרצוי

בבואנו לבחור מקום לבר המצווה של הילד, כדאי שקודם כל נגדיר לעצמנו (במשותף עם נער השמחה, כמובן) – איזה אופי אירוע בדיוק אנחנו מחפשים. למרות שמדובר בחגיגת בר מצווה, ניתן למצוא אירוע בר מצווה מסוגים שונים ובעלי אופי שונה, לרוב על פי טעמו של נער השמחה או/ו על פי צו האופנה הנוכחי השולט בתחום זה.

לאחר שקבענו פחות או יותר מהו סוג האירוע המבוקש, נוכל להתחיל ולסנן מקומות פוטנציאליים לאירוע – האם אנחנו מחפשים מקום לאירועים קטנים או גדולים, מקום סגור או פתוח, מקום "סטאנדרטי" לאירועים חגיגיים או מקום ייחודי בעל אופי מסוים .

 

כדאי להתחשב גם ברשימת המוזמנים הכוללת לרוב ילדים רבים

כמובן שמלבד לאופי האירוע הרצוי חשוב להתחשב גם ברשימת המוזמנים – מהיכן מגיעים מרבית המוזמנים? האם רובם מתגוררים באותו אזור גיאוגרפי בארץ? חשוב לשים לב כי למרות שמדובר באירוע משפחתי, פעמים רבות אירוע בר המצווה כולל הרבה ילדים, חברים של נער השמחה. על פי רוב מגיעים מרבית הילדים לבד (כלומר – לא עם הוריהם, אלא עם חברים נוספים אחרים), ולכן יש לתת על כך את הדעת מראש – כיצד יגיעו מרבית הילדים? האם כדאי לבחור מקום לאירוע בר המצווה הקרוב יחסית למקום המגורים של הילד וחבריו על מנת שיוכלו להגיע בקלות, או שמה אנחנו מעדיפים מיקום מרוחק יותר מסיבות כאלו או אחרות, כאשר במקרה זה נצטרך אולי לדאוג להסעה מרוכזת למרבית הילדים .

 

לשתף את הילד בהחלטה

אירוע בר המצווה חוגג למעשה את הפיכתו של הנער לגבר, לפחות באופן סמלי. לכן, יהיה זה מתבקש לשתף את הנער כמה שיותר בתכנון האירוע, וגם בבחירת המקום לחגיגת הבר מצווה. אחרי הכל, מדובר באירוע שלו, וגם אם אנחנו הופכים את זה לאירוע משפחתי כללי או מזמינים חברים רבים של ההורים, עדיין מדובר ביומו המיוחד של נער השמחה. לכן, רק טבעי שניתן לנער עצמו מילה בבחירת המקום ובעיצוב אופי האירוע. בסיכומו של דבר, מה שחשוב יותר מכל זה שהנער עצמו יהיה מאושר מהאירוע, כך שכדאי מאוד לשתף אותו בתהליך קבלת ההחלטות והפקת האירוע.

 

 

להזמנת מקום לבר מצווה באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון- 04-6107530