על פי מה לבחור מקומות לאירועים קטנים במרכז?

כאשר אנחנו מתחילים לתכנן אירוע קטן, ישנם אינספור אפשרויות לבחור מהן – גני אירועים מסוגים שונים, אולמי שמחות, מסעדות ופאבים המארחים אירועים, שטחים פתוחים בהם ניתן לערוך אירוע ועוד. גם לאחר שכבר החלטנו על אזור גיאוגרפי מסוים דוגמת "מרכז הארץ", עדיין עומדות בפנינו אינספור אפשרויות.

מהם הקריטריונים על פיהם כדאי לבחור ולפסול מקומות פוטנציאליים, על מנת שנוכל למצוא את המקום הטוב והמתאים ביותר עבור האירוע שלנו?

אירועים קטנים

אופי כללי של המקום הרצוי – מהו האופי הכללי בו אנו מעוניינים עבור האירוע שלנו? האם אנחנו רוצים אירוע במקום פתוח או סגור? האם יתאים לאירוע שאנחנו מדמיינים בעיני רוחנו מקום גדול ורחב ידיים או מקום קטן יחסית בעל אווירה אישית ואינטימית יותר? האם חשוב לנו יותר שהמקום המארח את האירוע שלנו יכיל אזורים רבים, שונים ורחבי ידיים או שמה אנו מעדיפים שמרבית ההתרחשות באירוע תצטמצם למקום מרכזי אחד בו כולם יהיו יחד? האופי הכללי הרצוי עבור האירוע יכתיב את האופי הכללי של המקום הרצוי, ויסייע לנו לצמצם משמעותית את מגוון האפשרויות מהן אנו צריכים לבחור.

אולמות אירועים במרכז

מיקום מדויק יותר – "מרכז הארץ" הוא מושג רחב, הכולל על פי רוב את האזור שבין חדרה (ואולי אף צפונה מכך עד אזור חיפה) לבין גדרה והשפלה. נסו לצמצם את האזור האופטימאלי מבחינתכם – האם עדיף שהאירוע יהיה ממש בגוש דן? אולי קרוב יותר לאזור ירושלים? האם מרבית המוזמנים צפויים להגיע מהמרכז, מהצפון או מהדרום? מרבית האנשים העורכים אירועים מוצאים כי האזור הנמצא ברדיוס של עד כארבעים דקות נסיעה מתל אביב הוא לרוב האזור המתאים ביותר מבחינת נוחות הגעה וחזרה, וגם מבחינת מגוון האפשרויות. באזור השרון, לדוגמה, ניתן למצוא אפשרויות אטרקטיביות רבות לאירועים קטנים ומסוגננים במרחק חצי שעת נסיעה מתל אביב.

 

שירותים בסיסיים לאירועים מטעם המקום – קריטריון נוסף לבחירת מקום לאירועים קטנים במרכז הוא האם אותו מקום מציע שירותים בסיסיים לאירועים, דוגמת שירות קייטרינג ובר, שירות תאורה והגברה וכו'. מקום המציע את כל החבילה (מקום מתאים, שירות הסעדה ובר וכו'), או לפחות חלק מהשירותים הבסיסיים הנחוצים, יהפוך את תהליך הפקת האירוע לפשוט וקל הרבה יותר עבורנו. הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר באירועים קטנים, אז נרצה לוודא כי דאגו לכל פרט קטן באירוע, החל ממנות האוכל ועד לתפאורה וסידורי הפרחים. מקום המארח על בסיס קבוע אירועים קטנים לבטח יתמחה בהפקת אירוע קטן תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר

מקום לאירועים קטנים בשרון

מקום בעל אופי המתאים לסוגי האורחים השונים – חשוב לקחת בחשבון את סוג האורחים השונים הצפויים להגיע, ולבחור מקום אשר יהיה מתאים ומזמין פנים עבור כולם. במרבית האירועים מגיעות גם משפחות עם ילדים קטנים, כך שכדאי שהמקום שאנו בוחרים יהיה מותאם גם לילדים ויכיל אזורים בהם הילדים יוכלו לשחק ולהשתולל בכיף. בנוסף, חשוב שלמקום תהיה גישה נוחה אשר תאפשר גם לאורחים מבוגרים או למי שאינו יכול ללכת יותר מדי, להגיע בנוחות עד לאירוע עצמו.

 

להזמנת אירועים קטנים ופרטים נוספים – 04-6107525 / winery-events@b-wines.com