מה הם אירועי קונספט?

אם בעבר אירועים קטנים כמו חתונה או בר מצווה נחשבו לאירועים סטנדרטים אשר עונים על קריטריונים ידועים מראש, היום, כמעט בלתי אפשרי להתעלם מהעובדה, כי ענף האירועים הוא ענף מקצועי והמגוון רב והרצון לאירוע מיוחד ושונה הפך פופולארי. לא בכדי, המטרה העיקרית שעומדת בעיניהם של מתכנני האירועים היא לחדש ולהתעלות מעל אירועי עבר, ולהוביל לכך שכל אירוע יהיה מיוחד, כל שכן, שונה מקודמו. לכן לא פעם, שלב תכנון והפקת אירוע מלווה במחשבה יצירתית, כמעט שיווקית, שמולידה אירועים חד פעמיים שלא נראו כמותם, וביניהם – אירועי קונספט, אירועים ייחודיים אשר מעמידים במרכזם נושא או מוטיב מסוים.

אירוע קונספט בניחוח של פעם

על מנת להפוך את האירוע שלכם למיוחד ומקורי, ניתן לשלב בו קונספט מרכזי אשר סביבו יבנה כל האירוע. ביקבי בנימינה, אנו מציעים לכם ליהנות ממגוון אירועים קטנים בקונספט ייחודי, שיגרום לאורחים שלכם לחוות את יומכם המיוחד, בעזרת כל החושים. באולמות בנימינה אנו מזמינים אתכם לחזור אתנו אחורה בזמן אל תקופתו של הברון רוטשילד, אשר הקים את המתחם על מנת שישמש כבית חרושת ליצור בשמים ב – 1925. מאז, המבנה שוחזר על מנת להתאים לאופי המושבה וכן למאפיינה של אירופה המרהיבה, מקום הולדתו של הברון העשיר. אירוע ביקב בנימינה יתחיל בסיור קסום במתחם, ימשיך כנשף אלגנטי לאורחים רמי מעלה ויסתיים בטעמים ערבים ובזיכרון שילווה אתכם לימים רבים.

יקבי בנימינה, ה – מקום לאירועים קטנים

אם אתם מחפשים מקום לבת מצווה, מקום לבר מצווה, מקום ליום הולדת או לחתונה קטנה, בדגש על אירועי קונספט, אנו ביקבי בנימינה נשמח להעמיד לרשותכם צוות מפיקים מקצועי, המנוסה בכל סוגי האירועים, הן אירועים פרטיים והן אירועים עסקיים, שילווה אתכם שלב שלב, החל מבחירת האולם המתאים לאירוע שלכם, מבין ארבעת אולמות היקב, דרך קביעת התפריט ואופי האירוע וכלה בסידורים הכי קטנים, והכל בהתאם לקונספט המלווה את יקבי בנימינה – שילוב של מורשת היסטורית עם עיצוב בן זמננו, לטובת אירוח ברמה בינלאומית, הכולל חוויה קולינארית מפתיעה ובלתי נשכחת ואירוח בסטנדרטים גבוהים.

 

להזמנת מקום חתונה קטנה או כל אירוע פרטי אחר באולמות היקב אנא פנו למחלקת הזמנות בטלפון- 04-6107530