חתונה ביקב – אירוע בטבע ברמה הגבוהה ביותר

זוגות רבים המתכננים כיום את חתונתם מעוניינים לערוך חתונה קטנה ואינטימית, בה כל המוזמנים מכירים את כולם והאווירה משפחתית וחמה. בנוסף, כמעט כל זוג המתחתן היום מעוניין שהחתונה תיערך במקום אסתטי וטבעי, לפחות במידה מסוימת, מקום בו ניתן ליהנות מהטבע – נוף יפה, צמחייה, "תפאורה" טבעית פסטוראלית וכו'.
בנוסף לכל זה, קיים כיום סטנדרט מסוים עבור חתונות קטנות וגדולות כאחד, בו מעוניינים כולם לעמוד – סטנדרט של אוכל טעים ואיכותי, בר עם אלכוהול משובח, פינוקים שונים שקיימים כיום בכל אירוע וכו'.
עבור זוגות המעוניינים לשלב בחתונה שלהם את שני העולמות הללו יחד – חתונה קטנה בסביבה טבעית ופסטוראלית אשר גם תכלול שירותים שונים ברמה הגבוהה ביותר, קיים פיתרון אלגנטי ומושלם – חתונה ביקב.

 

כרם פסטוראלי, יקב וותיק ויין משובח ומקום לאירועים קטנים ואקסקלוסיביים

האפשרות של חתונה ביקב כפתרון הכולל בתוכו את כל המאפיינים אותם הזכרנו קורץ בשנים האחרונות לזוגות רבים. יקב אשר הוסב במטרה לארח אירועים קטנים ואקסקלוסיביים דוגמת יקבי בנימינה מכיל את הסביבה הפסטוראלית המדוברת – כרם אמיתי המזכיר את טוסקנה בו גדלים ענבים המשמשים להפקת יין משובח, אולמות אבן היסטוריים של היקב הוותיק אשר הוקם לפני קרוב למאה שנים וכמובן – כל המאפיינים השונים הנחוצים על מנת להפיק אירוע אקסקלוסיבי ברמה הגבוהה ביותר.
הסביבה והנוף הטבעיים של האזור, כולל הכרם עצמו, הופכים את המקום למתבקש ומושלם גם ובמיוחד עבור חתונה בשישי בצהריים. אירועי יום דוגמת חתונה בשישי מנצלים גם את הנוף הנשקף מהאזור ומציעים סביבה ציורית של ממש לאירוע המרגש והמשמעותי כל כך עבור בני הזוג ובני משפחתם. גם האזור הסגור ביקב, אשר מהווה חלק מהאזור בו נערך האירוע עצמו מעוצב באופן אלגנטי התואם את הסביבה הפסטוראלית שבחוץ.
השירותים השונים הניתנים במקום דוגמת הקייטרינג, שירותי הבר וכו', מיועדים לאירועים קטנים ויוקרתיים של ממש, ברמה הגבוהה ביותר. עם זאת, במקום נערכים גם אירועים קטנים רבים המעוצבים יותר בסימן של פסטוראליות נעימה, ולא בהכרח כאירועי יוקרה. סגנון העיצוב והאווירה של האירוע – אירוע יוקרה של ממש או אירוע יותר נינוח ופסטוראלי, נתונים לבחירה של בני הזוג בהתאם לסוג האירוע שהם מבקשים ליצור.

 

מיקום שקשה להתחרות עימו – מקום לאירועים קטנים בשרון

גם המיקום של היקב הוא יתרון משמעותי עימו קשה להתחרות. אזור השרון בכלל, ובנימינה בפרט, ממוקמים באופן מושלם – נסיעה של כחצי שעה עד ארבעים דקות בלבד מתל אביב וגוש דן, ולא הרבה יותר מזה מירושלים וסביבתה. בנוסף, גם מאזור חיפה והגליל הנסיעה לבנימינה אינה ארוכה כלל, וזהו כאמור יתרון משמעותי עבור אירועים חגיגיים – באירועים אלו אנו מזמינים לרוב אורחים מאזורים שונים בארץ, ובעיקר מהמרכז (שם מתרכזת מרבית אוכלוסיית ישראל). כך אנחנו מאפשרים לאורחים להגיע בקלות וללא צורך לנהוג יותר מדי בדרך חזרה הביתה, כאשר גם אם מזמינים הסעה עבור חלק מהאורחים אשר יוצאת מתל אביב, היא אינה אמורה לעלות יותר מדי עקב המרחק הקצר יחסית.
שיקול זה נסתר מעיניהם של זוגות רבים אשר עסוקים בתכנון הפרטים עבור החתונה שלהם, אך עבור האורחים מדובר ביתרון חשוב.

 

שילוב של כל היתרונות במקום אחד מושלם

קיימות בישראל אפשרויות שונות לעריכת אירועים קטנים בחיק הטבע, כמו גם לאירוח אירועים קטנים מסוגננים ואקסקלוסיביים יותר. על פי רוב שני המאפיינים הללו אינם משתלבים יחד. בתל אביב, לדוגמה, ניתן למצוא מקומות רבים לאירוח אירועים חגיגיים הנחשבים ליוקרתיים ומסוגננים במיוחד, עם מזון גורמה ועיצוב עם "שיק". אך מקומות אלו ממוקמים כאמור בלב העיר הגדולה ובמרכז גוש דן, כך שהם אינם מציעים נוף מרהיב או גינה פסטוראלית בה ניתן לערוך חלק מהאירוע ולתת לאורחים להרגיש בחיק הטבע. בניגוד לכך, קיימים בישראל גם מספר מקומות לאירוח אירועים באווירה טבעית ופסטוראלית, הממוקמים על פי רוב בפריפריה, בחורשות שונות או במדבר. על פי רוב, מקומות אלו מצריכים נסיעה ארוכה יחסית עבור אורחים המגיעים ממרכז הארץ, ולפחות חלק מהמקומות הללו הם קטנים ומינימאליים מבחינת השירותים שהם מעניקים לאירוע. לכן, הרבה פעמים קיים צורך להזמין שירותים שונים במיוחד, דוגמת שירות קייטרינג ספציפי אשר יגיע עד לאותו מקום (מה שמייקר משמעותית את עלות האירוע).

מבחינה זו מציעים יקבי בנימינה את הטוב שבכל העולמות – מדובר במקום אופטימאלי לאירועים קטנים ובינוניים, המשלב את כל היתרונות שבדרך כלל אינם מגיעים יחד בעסקת חבילה אחת (נוף, סביבה טבעית, שירותים ברמה גבוהה, מיקום גיאוגרפי מרכזי וכו').
כלות רבות נאלצות להתפשר ולבחור באחד משני המאפיינים העיקריים שחשובים להן – חתונה קטנה בסביבה טבעית ופסטוראלית או אירוע מסוגנן עם האוכל הטוב ביותר, אלכוהול משובח, עיצוב אקסקלוסיבי וכו'. במקרה של יקב בנימינה יכולה אותה כלה לזכות בכל העולמות – אירוע קטן או בינוני אשר נערך ביקב הפסטוראלי עם הנוף המרהיב של אזור בנימינה, ומקום ברמה הגבוהה ביותר לאירוח חתונה קטנה מבחינת איכות הקייטרינג, בר הכולל גם יינות מקומיים משובחים ושאר שירותים ברמה הגבוהה ביותר.