עושים חתונה קטנה בגדול

אחד האירועים היותר מרגשים שקיימים הוא אירוע החתונה שמאחד בין שני אנשים והופך אותם לבעל ואישה. חתונה היא ענין אישי במקרים רבים ניתן לקיים אירוע קטן ודיסקרטי וזאת מבלי להתפשר על ברמה הכללית שלו. אמנם המנטליות הישראלית מדברת על כמה שיותר מפואר וגדול, הזמנה של מאות אורחים ופירוטכניקה. מאידך, אירוע קטן יכול לקיים את כל מה שדרוש מבלי להיכנס להוצאות גדולות ותוך דאגה לכל אורח באופן אישי.

חתונה קטנה תיערך בדרך כלל באולם מתאים או בגן אירועים שיהווה רקע הולם. על מנת לארגן חתונה מסוג זה חשוב לפנות לחברה אשר מבינה בהפקת אירועים ויש לה את הניסיון המתאים והכלים לביצוע המשימה.

להכיר את סוגי החתונות

כאמור, חתונה היא אירוע גדול אך ניתן בקלות להפוך אותו למותאם לתקציב ולסגנון הייחודי שלכם כך שהיא תספק את כל מה שנחוץ. אלה כמה סוגי חתונות שכדאי להכיר:

· חתונת קונספט יכולה להיות רעיון מצוין. ניתן לקיים אירוע בנושא מסוים ולעצב את האולם כראוי, להזמין קייטרינג מתאים ולבחור גם בריהוט מתאים שיתכתב עם האירוע או התקופה שנבחרה.

· חתונה קטנה בשרון כרוכה בהזמנה של אורחים שלרב מוגבלת בכמות שלהם. מגבלה זו עשויה להביא ליצירת קונפליקטים עם המשפחה ועם עצמכם. על מנת לצאת מהתסבוכת תוכלו להחליט שאתם מזמינים בני משפחה, חברים וקרובים עד לקרבה מסוימת.

· ניתן גם להחליט לערוך חתונה ללא ילדים, דבר שיצמצם מאוד את הכמות של האורחים. אמנם מדובר על חתונה שקטה למדי אך היא תוכל לספק לאורחים אטרקציות שמתאימות להם מבלי שהילדים יפריעו.

· מציאת מקום הולם לחתונה קטנה הוא משימה לא פשוטה. אפשר לגלות מגוון רחב של חללים אשר יתאימו לאירוע מסוג זה כאשר חלקם מעוצבים מראש בקונספט מיוחד. אפשר לקיים את האירוע במסעדה ולשכור אותה לשם כך למשך הערב, וישנם גם גני אירועים קטנים ומעוצבים שיתאימו גם הם.

בחירה של ספקים לאירוע

כל אירוע דורש גם פניה לספקים שונים שידאגו להגברה, מוזיקה, איפור, קייטרינג, עיצוב ועוד. חשוב להתאים את הספקים לגודל האירוע ולא להגזים. לדוגמא, אין כל צורך להשקיע בכמה צלמים לאירוע וניתן בהחלט להסתפק בצלם אחד שיעשה את העבודה ויכסה את כלל האורחים. גם התקליטן יכול להיות בתקציב זול יותר כיוון שמדובר על פחות אנשים ושטח קטן יותר.

אמנם ניתן להזמין שמלה בעיצוב אישי אך אפשר גם להסתפק בהזמנת שמלה און ליין שתספק את בעלת השמחה. חתונה קטנה תסייע לכם לקיים אירוע ברמה גבוהה מבלי להיכנס להוצאות גבוהות.

 

להזמנת אירועים ופרטים נוספים התקשרו – 04-6107530 / winery-events@b-wines.com

 

למידע נוסף אודות חתונות קטנות לחצו כאן