סטנדרטים מאתגרים לאירוח אירועים חגיגיים בישראל

תעשיית האירועים החגיגיים בישראל שוברת מדי שנה שיאים חדשים, ומדובר במגמה הנמשכת אחורה לפחות כחמש עשרה שנים – מדי שנה נערכים בישראל יותר ויותר אירועים קטנים וחגיגיים מסוגים שונים, החל מהאירועים הנפוצים ביותר – חתונות, ועד לאירועים ייחודיים, שונים ומשונים כמו מפגשים חגיגיים של קהילות מסוימות, ימי הולדת בגילאים מבוגרים במיוחד, איחודים משפחתיים ועוד. לצד כמות האירועים החגיגיים אשר עולה מדי שנה, כך גם הדרישות והסטנדרטים המצופים מצד בעלי השמחה העומדים במרכז האירוע – על גני האירועים ואולמות השמחה המארחים אירועים אלו לעמוד בסטנדרטים מחמירים יותר ויותר. מהם הסטנדרטים המצופים כיום מהמקום המארח אירוע חגיגי וכיצד ניתן לוודא כי המקום בו אנו בוחרים לערוך את האירוע שלנו אכן יעמוד בסטנדרטים אלו?

 

החל מהרכב התפריט ועד למספר המלצרים – ציפייה לשירות חסר פשרות

את הסטנדרטים המצופים לרוב מגני אירועים ואולמי שמחות בארץ ניתן להגדיר על פי המאפיינים ברואים כיום במרבית האירועים החגיגיים. למשל – מזון. תפריט של אירוע חגיגי ממוצע מכיל כיום לפחות שלוש או ארבע דוכנים עם מנות מושקעות לקבלת הפנים בלבד, בנוסף לכמה מלצרים המסתובבים בין האורחים עם מגשים המכילים מתאבני גורמה למיניהם. לאחר מכן, הארוחה הראשית כוללת לפחות שתיים או שלוש מנות עיקריות מרכזיות, בנוסף לכמה וכמה סוגים שונים של תוספות ומבחר גדול עוד יותר של סלטים. גם הקינוח עונה לאותם קריטריונים – לפחות עשרה קינוחים מסוגים שונים מוגשים בכל אירוע, ובדרך כלל המספר גדול עוד יותר אם מחשיבים את כל הפינוקים הנוספים המוגשים על רחבת הריקודים. בנוסף לכל זה, באירועים הנמשכים עד לשעות הקטנות של הלילה ניתן למצוא בדרך כלל את מה שנקרא "אפטר פארטי" – דוכן מזון כלשהו אותו מוציאים אל הרחבה על מנת להציע לאורחים זלילת לילה טעימה.

כל זה הוא רק דוגמה אחת, לסוגיה של המזון באירועים חגיגיים בישראל כיום. באופן דומה, ניתן לפרט את הסטנדרטים הנהוגים גם בכל הנוגע לעיצוב המקום, לבר האלכוהול, למספר המלצרים שמצופה שישרתו כל שולחן, לכמות השעות שיארך האירוע וכו' – הסטנדרטים של אירועים חגיגיים בישראל הוא תובעני מאוד כיום, ועל מנת שגם האירוע שלנו יעמוד בסטנדרטים אלו יש לבחון בשבע עיניים את המקום בו אנו שוקלים לחגוג את שמחתנו.

 

לברר את כל הפרטים הקטנים ולהגיע לבחון את המקום בזמן אירוע

עבור מי שמתכנן כעת את האירוע החגיגי שלו ובוחן מקומות פוטנציאליים שונים – כיצד ניתן לוודא כי המקום בו נבחר אכן יעמוד בסטנדרטים התובעניים של אירועים חגיגיים בישראל כיום?

ובכן, הדרך הראשונה היא פשוט לערוך רשימה מפורטת של כל מה שחשוב לכם שיהיה באירוע, ופשוט לשבת עם אנשי המכירות של הגן אותו אתם בוחנים ולהציף אותם בשאלות – החל מרשימת המרכיבים של המנות השונות בקייטרינג והאופן בו הם מבושלים ועד למספר המלצרים ולשעת הסגירה האחרונה בהחלט של המקום – אל תתביישו לשאול שום דבר, זהו בדיוק תפקידם של אנשי המכירות של המקום.

דרך נוספת מומלצת היא לבדוק האם ניתן להגיע למקום כאשר מתקיים בו אירוע חגיגי כלשהו. לא בכל מקום ניתן לעשות זאת, אך גני אירועים מסוימים מציעים אפשרות זו ללקוחות פוטנציאליים. כאשר מגיעים למקום בזמן שנערך בו אירוע ניתן לראות בדיוק כיצד הכל מתנהל, עד כמה הכל "מתקתק" ומהי האווירה הכללית המתקבלת באירוע. אין דרך טובה יותר על מנת לקבל הרגשה מוחשית בנוגע לאותו מקום, אך גם חשוב לשים לב כי לכל אירוע עשויים להיות מאפיינים מעט שונים, כך שלא בטוח שבאירוע שלכם זה ייראה בדיוק אותו הדבר…

 

להזמנת מקום לאירוע באולמות היקב נא לפנות למחלקת הזמנות בטלפון- 04-6107530