טיפים לבחירת מקום לאירוע קטן בשרון

תחום האירועים הקטנים הולך וצובר תאוצה בישראל בשנים האחרונות. יותר ויותר אנשים, כמו גם ארגונים וגופים אחרים העורכים אירועים חגיגיים מחליטים כי הם מעוניינים לערוך אירוע קטן יחסית מבחינת מספר המשתתפים ממספר סיבות ברורות – אירוע קטן הוא אינטימי יותר ומעניק לכל אורח תחושת קרבה רבה יותר (הן לאורחים האחרים והן לעורכי האירוע), קל יותר להפיק אירוע קטן מאשר אירוע גרנדיוזי רב משתתפים וכד'.

אחד האזורים הפופולאריים ביותר בארץ לעריכת אירועים קטנים הוא אזור השרון, המציע נופים ירוקים ופסטוראליים בקרבה גיאוגרפית למרכז הארץ (מרחק חצי שעה ממרכז תל אביב). כך, מכיל אזור השרון אינספור מקומות המתמחים באירוח אירועים חגיגיים. בבואנו לתכנן אירוע קטן בשרון, מהן הנקודות שכדאי שניקח לתשומת ליבנו?

לאולמות יקבי בנימינה לאירועים קטנים לחצו כאן

אופי המקום והתאמתו לסוג האירוע – מכיוון שקיים מבחר גדול של מקומות שונים לאירועים קטנים בשרון, אפשר לנסות ולמצוא מקום המתאים בדיוק לצורך שלנו.הצרכים המסוימים שלנו ממקום האירוע משתנים בהתאם לאופי האירוע. למשל – כאשר מדובר בחתונה קטנה ואקסקלוסיבית נרצה אולי מקום פסטוראלי ומבודד יחסית, לעומת כנס או אירוע עסקי קטן בו בכל זאת נרצה מיקום מרכזי הקרוב אולי לאחד הכבישים הראשיים, לנוחיות המשתתפים השונים באירוע. מקומות שונים בשרון מתמחים בסוגים שונים של אירועים (אירועים פרטיים, אירועים עסקיים, סדנאות יין מקצועיות ועוד…) ולרשותנו עומד מבחר גדול לבחור ממנו.

מקום המארח אירועים קטנים על בסיס קבוע – כמובן שניתן למצוא גם מקומות גדולים יחסית, ולערוך בהם אירוע קטן יחסית. אך חשוב לוודא כי אותו מקום מארח גם אירועים קטנים על בסיס קבוע. ישנן נקודות טכניות מסוימות שחשוב לשים עליהן דגש. לדוגמה – האם אותו מקום עובד עם ספקים המתאימים לאירוע קטן? האם חברת הקייטרינג שהוא מציע מתמחה גם באירועי קטנים ואקסקלוסיביים? מקום המארח על בסיס קבוע (או לפחות כמה פעמים בשנה) אירועים קטנים, יציע שירות טוב יותר מבחינת עריכת המקום, עבודה עם ספקים מתאימים וכד'.

 

מיקום ספציפי באזור השרון – "אזור השרון" הוא שם כללי הכולל בתוכו ערים כמו כפר סבא או נתניה, ומושבים ופרדסים באזורים כפריים ופסטוראליים יותר. היכן בדיוק באזור השרון תהיו מעוניינים לערוך את האירוע? האם חשוב לכם יותר שהאירוע הקטן שלכם יהיה נגיש וימוקם ממש ביציאה מכביש החוף או כביש 4, או שיותר חשוב לכם כי תהיה בו אווירה כפרית, גם במחיר נסיעה של עוד 20 דקות בכבישים הצדדיים יותר של השרון. אזור זה מכיל מגוון רחב של מקומות לאירוח אירועים קטנים, החל מאולמות אירועים קטנים בעיר ועד למצודות ויקבים קטנים בשרון המזרחי וה"כפרי" יותר – מה מתאים יותר לאירוע הקטן שאתם מתכננים?

 

לסיכום, אזור השרון הוא אטרקטיבי ביותר לאירוח אירועים קטנים, הן מבחינת מיקום גיאוגרפי והן מבחינת מגוון ומבחר מקומות האירוח. עכשיו נשאר רק לבחור באופציה המתאימה ביותר לאירוע הקטן שלכם.

 

להזמנת מקום לאירוע פרטי באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530