אירועים קטנים בחורף

למרות שנדמה לעיתים כי עונת האביב והקיץ היא עונת האירועים האקסקלוסיבית בה כולנו רגילים לפקוד אירועים חגיגיים רבים על בסיס יום יומי, גם עונת החורף הינה אטרקטיבית בדרכה שלה לעריכת אירועים כאלו ואחרים. במיוחד אירועים קטנים ואינטימיים, הן אם מדובר בחתונות, אירועים עסקיים או כל אירוע חגיגי ומיוחד שרק ניתן להעלות על הדעת.

אירועים קטנים בחורף הינם לרוב בעלי מאפיינים ייחודיים משלהם, וניתן לעצבם בצורה מסוימת אשר תעניק אווירה נעימה וייחודית, מהסוג שקשה למצוא באירועי קיץ "סטנדרטיים" בהם כולנו מורגלים ביותר.

 

מקומות לאירועים קטנים בחורף – אופי האירוע כאופי המקום

בחירת מקום לאירוע קטן בחורף הינה חשובה במיוחד, אולי אפילו יותר מאשר בחירת מיקום לאירוע בקיץ. זאת משתי סיבות עיקריות – הראשונה היא כי אנו רוצים להיות בטוחים כי מדובר במקום אשר ערוך לאירועים חורפיים מבחינות שונות (למשל – מערכת חימום אמינה וטובה, חנייה מקורה ונוחה כך שהאורחים יוכלו להגיע מהמכונית לאולם עצמו בלי להירטב וכד'). הסיבה השנייה היא כי כאשר הולכים על אירוע חורפי כדאי כבר לוודא כי המקום בו נערך האירוע אינו רק ערוך מבחינה לוגיסטית לאירוע חורפי, אלא אף "מנצל" את יתרונות העונה ומכניס אותם לאירוע עצמו. למשל, מקום המכיל חלונות גדולים מהם נשקף נוף ירוק מהסוג שניתן למצוא בארץ בעיקר בחורף, מקום המספק גם גן אירועים למקרה של יום שמשי יחסית וכד'. אם כבר עושים אירוע חורפי, למה לא ליהנות מהצדדים היפים של החורף כגון נופים ירוקים ופורחים או אפילו עמדת השקפה טובה על הגשם או הסערה אשר אולי תתחולל בחוץ בעת האירוע שלנו. כך, בחירה נבונה של מקום תהפוך גם יום חורפי במיוחד ליתרון באירוע שלכם, ולא לחיסרון.

אופי המקום, למשל כזה הבנוי בצורה חכמה לאירוח אירועים חורפיים, ישרה בסופו של דבר את האווירה הכללית ויקבע את האווירה באירוע שלכם.

 

פינוקים חורפיים לאירועים חורפיים

דרך טובה "לרתום" את החורף לטובת האירוע שעורכים היא להכניס פינוקים ומוטיבים חורפיים נעימים לאירוע. למשל, בתחום המזון והשתייה ניתן ללכת על תפריט חורפי מפנק, החל מבר משקאות חמים המציע שוקו חם, יינות חמים עם פירות וכד', ועד לסדרת מרקים עשירים, קדירות חורפיות רוחשות ובר קינוחי חורף חמים.

בנוסף, מקומות המתמחים באירועים קטנים בחורף עשויים להציע אטרקציות חורפיות מעניינות דוגמת תנורי עצים, פינות ישיבה מקורות ומחוממות באוויר הפתוח, הצונן והנעים של החורף ועוד.

לכן, בין אם תלכו על מקום לאירועים קטנים בשרון, במרכז או במדבר, חשוב למצוא מקום בעל אופי חורפי המציע לנו גם ליהנות מהחורף כאלמנט מרכזי באירוע שלנו, ולא רק להתמודד מולו. כך, ניתן לערוך אירוע חורפי אשר לא רק מתמודד בהצלחה עם תנאי החורף, אלא גם מנצל אותם ליצירת אירוע נעים, חמים ובלתי נשכח.

 

להזמנת מקום לאירועים קטנים באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון- 04-6107530