טיפים למקום לברית

ברית היא אירוע מרגש ביותר והרבה פעמים זהו האירוע הראשוני בו מפגישים את הרך הנולד עם המשפחה וחוגגים את היוולדו למשפחה. יש משפחות שמפרידות בין טקס הברית עצמו לחגיגת הברית בימים, שבועות או אפילו חודשים. הכל נכון, משום שהכל תלוי במצב המשפחתי, בהסתגלות לתינוק החדש, במצבו ובמצב הרפואי של אימו, ויש לזכור שאלה גם יהוו חלק מהסיבות שלכם לבחירת אולם לברית מילה.

לרוב, נהוג לעשות את הברית עם מספר מצומצם יחסית של מוזמנים, על כן רצוי שתבחרו מקום שמתמחה באירועים קטנים. אולם לאירועים קטנים יעזור לכם לתכנן את האירוע בצורה הטובה ביותר, שכן אולמות כאלה בדרך כלל רוויי ניסיון רב בתחום וידעו לנווט את הרצונות שלכם לאופן המעשי שבו האירוע יתקיים. רצוי להגדיר מראש כמה מוזמנים יגיעו, כדי שתוכלו לבנות את האירוע, באם ברצונכם לבחור באולם קטן לבריתה או ברית.

ברית יכולה להיות אירוע שקט יחסית, בו מברכים ושומרים על אווירה רגועה ועל כן גם הבחירה באולם לברית מילה צריכה להיות מלווה במחשבה הזאת. בכל זאת, כשמדובר בתינוק קטן ובמוזמנים רבים שרוצים לחגוג בשמחתכם, רצוי לבחור אולם שתורם לתחושה הרגועה שתרצו להשיג והמושלם לכך הוא אולם לאירוע קטן שגם מתמחה בכך. מנגד, אם רצונכם הוא באירוע ערב נוצץ, בדקו את אפשרויות העיצוב הכלולות שלמקום יש להציע. בין אם זה אירוע ביום שישי בבוקר, סולידי ואלגנטי, או בין אם מדובר באירוע שמתקיים בשעות הערב, עם עיצוב בגוונים מרהיבים, נועזים ונוצצים יותר, על המקום להיות מוכן לעיצוב מודולארי שיתאים לכם.

אם בחרתם לשלב בין הטקס לאירוע עצמו, בדקו מה האפשרויות שיש לכם באולם האירועים שבחרתם. בדקו כיצד מתבצע המעבר בין המקום בו מתקיים הטקס לבין האולם עצמו, האם אלה שוכנים זה לצד זה והאם תרצו להתחיל את האירוע עם כיבוד קל לפני, על מנת שתוכלו לברך את האורחים שלכם לפני הטקס עצמו. לרוב נוח יותר לקיים את הטקס בנפרד מהארוחה, ולהזמין את האורחים לאחר הטקס המרגש להתחיל בחגיגה באולם נפרד. כך, גם הפרטיות שלכם, שכשמדובר בברית ובלחצים אותם עוברים ההורים, נשמרת, וגם אחרי "השיא" של האירוע – הברית, יש חגיגה גדולה שיש מה לעשות בה. כמו כן, אמנם הברית אינה חתונה או אירוע בסדר גודל שכזה, אך ניתן בהחלט לחשוב על תוכנית אומנותית קטנה. למשל, זמר שאוהבים שיכול להיות גם בן משפחה, או כל דבר אחר. עבור כך רצוי לבדוק את מערכת ההגברה ואת האפשרויות שיש במקרה כזה באולם שבחרתם.

בבחירת מקום לברית מילה המטבח מהווה חלק עצום מהצלחת האירוע והזיכרון שלו כאירוע חיובי. בחירת אולם לאירועים קטנים שהינו גם יקב מאפשר לכם ליהנות ממטבח הצמוד לאולם האירועים שלכם ולחסוך לכם הבאת קייטרינג חיצוני. רצוי לטעום את המנות לאחר שהחלטתם באם אתם מעוניינים באירוע על טהרת המטבח החלבי או באירוע עם ארוחה בשרית עשירה. דאגו גם להתייעץ עם השף שלנו כדי להתאים את היין שאנו מכינים ביקב שלנו למאכלים שיהיו באירוע שלכם, כדי להפוך את האירוע ליוקרתי ובלתי נשכח.

 

להזמנת מקום לברית באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530