המדריך לבחירת מקום לאירוע כשר

אירועים שנערכים במקום כשר מונעים עוגמת נפש ומבטיחים את שביעות הרצון של כל האורחים. היום כבר לא צריך לוותר על תפריט עשיר, מגוון וטעים לטובת שיקולי כשרות או מסורת. אפשר לבחור מקום אקסקלוסיבי וכשר לחתונה קטנה ולשלב חומרי גלם רלוונטיים גם במקומות לברית, אירועי בר מצווה ובת מצווה וכמובן ימי הולדת. מקום לאירוע כשר מרחיב את טווח האפשרויות והוא מתאים לכנסים וימי חברה. תפריט האוכל במקום מן הסוג הזה נבחר בקפידה ומרכיבים אותו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה.

כדי לבחור מקום לאירוע כשר תצטרכו קודם כל להגדיר את סוג הכשרות המתאים לכם. זכרו שיש הבדלים בין השגחה רגילה, מהדרין ובד"צ. כשרות רגילה אמורה להיות מספיק טובה לרוב האורחים, אולם באירועים רגישים כמו בר מצווה או חתונה כדאי לבדוק אפשרות להשגחה נוספת או מקבילה. אחרי שתגדירו את סוג הכשרות תוכלו להיכנס לעובי הקורה ולבחור מקום לפי שיקולים נוספים.

איזה תפריט אתם רוצים להגיש באירוע?

נסו לבחור מקום לאירועים קטנים וכשרים לפי סוג התפריט שתרצו להגיש. מקום לכנסים, ישיבות דירקטוריון או ימי עיון יציע בדרך כלל ארוחת צהריים, לעומת מקומות לימי חברה או חתונות שיצטרכו להתאים את התפריט הכשר לארוחת ערב. יש גם מקומות לסדנאות שמארחים מוזמנים מכל רחבי הארץ בשעות הבוקר ולכן התפריט הוא ברובו חלבי. מבחינתכם בתור מפיקי האירוע, השוואה בין סוגי תפריטים והתאמתם לאופי האירוע היא תנאי להשגת המטרה.

תוכלו להתייעץ עם השף של המקום לפני שתחליטו על מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים. היתרון של מקום לאירוע כשר הוא שניתן להגיש בו כמעט את כל סוגי המשקאות והיינות, אך גם כאן כדאי להישאר עם אצבע על הדופק. בדקו איזה סוג של כשרות יש לכל יין לבן או אדום ואל תשאירו דברים ליד המקרה. במקום לברית או חתונה תצטרכו יין המאושר על ידי הרב ורצוי להביא זאת בחשבון כבר כמה שבועות לפני האירוע.

האם כשרות משפיעה על המחיר?

כשרות מסוימת לא אמורה להשפיע על הצעת המחיר של האולם. אפשר לבחור מקום לסדנאות בתקציב מצומצם של העסק או החברה, להגיש אוכל כשר בארוחות בוקר וערב וליהנות מהשגחה מלאה על ידי הרבנות המקומית. גם באירועים קטנים מהסוג של חתונה, בר מצווה, בת מצווה ובכל מקום ליום הולדת יציעו לכם מחיר שלא מושפע מסוג הכשרות. לפיכך, אל תסכימו לשלם מחיר מופרז על כשרות רגילה, אלא אם כן אתם מעוניינים להציע לאורחים השגחה של מהדרין ובד"צ.

גופי כשרות שפועלים במקומות מסוימים מציעים פיקוח מלא על האוכל והתפריט. אחרי שבוחרים מקום עם תפריט כשר כבר לא צריך לדאוג לשילובי המנות, חומרי הגלם או המרכיבים. משגיחי כשרות מגיעים מהבוקר ומלווים את האירוע עד סיומו.

 

להזמנת מקום לאירוע כשר באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530