איך יוצרים חוויה באירוע קטן?

אנשים רבים בוחרים ללכת כיום על אירועים קטנים ומצומצמים יחסית, כאשר מגמה זו ניכרת במיוחד בעולם החתונות – כולנו הוזמנו לחתונה קטנה יחסית בשנים האחרונות, ונראה כי מספרן רק הולך וגדל.

חתונה קטנה, כמו אירועים עסקיים קטנים או כל אירוע מסוג אחר אותו מעוניינים להפיק כאירוע קטן, מעמידה בפנינו מספר אתגרים. במיוחד – כיצד ניצור חוויה חזקה (וחיובית, כמובן…) באירוע? רבים נוטים לחשוב כי אירוע קטן יתקשה להשאיר רושם חזק על האורחים השונים, אך בפועל זה לא נכון – ניתן לנקוט במספר דרכים על מנת ליצור חוויה בלתי נשכחת באירועים קטנים.

 

חוויה קולינרית משובחת – אפשרות אחת המתאימה לכל אירוע קטן, החל מחתונה בשישי בצהריים ועד לאירוע עסקי מצומצם ללקוחות מובחרים, היא על ידי בניית תפריט גורמה משובח. כאן אנו יכולים לנצל באופן יעיל את היתרון של מספר מוזמנים קטן יחסית, המאפיין אירועים קטנים – עבור חברת קייטרינג איכותית קל ואפשרי יותר להכין תפריט עשיר, מגוון וסופר איכותי וטעים, כאשר מדובר בכמה עשרות סועדים (או לכל היותר מאה – מאתיים), מאשר באירועים גדולים בהם נוכחים מאות רבות של מוזמנים. כך, האורחים בחתונה הקטנה שלכם יזכו לארוחה אותה הם לא יוכלו לשכוח לעולם…

 

מקום לאירועים קטנים המהווה חוויה בפני עצמו – דרך מעניינת נוספת ליצור חוויה בלתי נשכחת באירוע קטן היא לערוך אותו במקום המהווה חוויה בפני עצמו. לדוגמה – חתונה ביקב ציורי או מקום לאירועים קטנים בשרון הממוקם באזור ייחודי. מקומות שונים המיועדים בעיקר לאירועים קטנים מעוצבים בצורה ייחודית, אלגנטית וממש ציורית, ועצם השהייה בהם מהווה חוויה בפני עצמה.

 

מוסיקה חיה – הופעות של נגנים מקצועיים תמיד יוצרות רושם חזק, ועל מנת ליצור חוויה של ממש ניתן לשכור הרכבים המשתמשים בכלי נגינה אוריינטאליים ויוצרים מוסיקה מיוחדת ובולטת. נגני עוד וכלים ערביים ומזרח תיכוניים, הרכבים היוצרים מוזיקה הודית או פרסית ומשתמשים בכלים ססגוניים דוגמת סיטאר וסנטור, הרכבים של כלי נשיפה ואפילו זמרת עם כל עמוק וחודר במיוחד המלווה את הזוג לחופה או מעלה הופעה של ממש בשלב כלשהו באירוע – כל אלו יוצרים חוויה איכותית ונעימה של ממש, כאשר ההיקף המצומצם של אירועים קטנים הופך את האינטראקציה בין המוסיקאים לקהל לקרובה במיוחד.

 

אלכוהול איכותי ומשובח – גם להרכב הבר השפעה בלתי מבוטלת על גודל ואיכות החוויה עימה ייצאו האורחים מן האירוע. בר המצויד באלכוהול איכותי בשפע, החל מיינות משובחים ועד לסוג הוויסקי או הוודקה הטוב ביותר יבטיח כי האורחים ייהנו, יצחקו וייצאו מהאירוע ללא כאב ראש מיותר.

 

חופה בלתי שגרתית – דרך נוספת לגרום לחתונה קטנה להוות חוויה בלתי נשכחת עבור האורחים היא להיות יצירתיים בכל הקשור לחופה – לדוגמה, בחתונות מסוימות עורכים חופה שנייה אלטרנטיבית וקלילה יותר, הכוללת הרבה בדיחות ויוצרת חוויה מהנה ומרגשת כאחד. זוגות רבים בוחרים לחופה שלהם רב בעל אופי צעיר ו"קליל" יותר המשלב גם מעט הומור בטקס עצמו או מביאים אישיות מוכרת יחסית לערוך עבורם טקס אלטרנטיבי. בחתונות מסוימות מבצע הרב מופע של ממש במסגרת טקס הקידושין, הכולל נגן מלווה ושירה יצירתית ויוצאת דופן.

נושא לאירוע – אירועים רבים מאופיינים בנושא ספציפי אשר בא לכדי ביטוי בדרכים שונות במהלך הערב. אירועים בסגנון קריבי המעוצבים כאילו הם נערכים על אי טרופי, אירוע המערב הפרוע, אירוע וינטאג' ועוד אינספור רעיונות יכולים להפוך כל אירוע לחוויה חד פעמית ובלתי נשכחת. ספציפית, במידה ומשכילים לבחור את התמה (הנושא)של האירוע בצורה המתכתבת עם הייעוד של האירוע (בעיקר במקרה של אירועים עסקיים) או עם תחומי העניין והעיסוק של בעלי השמחה (במקרה של אירועים פרטיים).

 

להזמנת מקום לאירוע באולמות היקב אנא פנו למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530