יקב בשרון – הטיול המושלם לימים חורפיים נאים

מזג האוויר הישראלי הוא מהמאוזנים והנוחים ביותר בעולם כולו. עונות השנה בחלק זה של העולם יחסית מסודרות ונוחות, והחורף הישראלי הנמשך כמה חודשים בלבד מתאפיין בימים יפים רבים, ימים קרירים או נעימים בהם השמש זורחת וטיולים ברחבי הארץ הופכים לעיסוק אטרקטיבי במיוחד. הכל ירוק ופורח בגלל גשמי החורף, ואנחנו יכולים ליהנות מכל היופי הזה ולצאת החוצה אל חלקי הארץ השונים. עבור מי שמחפש טיול טוב לעשות בחורף, בסתיו או בכל עונה אחרת של השנה, תנו לנו להמליץ לכם על טיול ביקב שלנו – יקב בשרון אשר מציע את הטוב מכל העולמות. מה תוכלו לראות, לשמוע, לטעום ואפילו להריח בטיול ביקב בכל עונה של השנה, ובמיוחד בעונת החורף הירוקה והפורחת?

 

כרמים פסטורליים בסביבה טבעית ירוקה ופורחת במרכז ישראל

היקב שלנו ממוקם במיקום מרכזי ונוח מאוד להגעה במרכז הארץ, יקב בשרון אשר נמצא במרחק של פחות משעה נסיעה מתל אביב, חיפה ואזור ירושלים. השרון הוא כאמור אזור המלא בירוק ובצומח, בפרדסים ובכרמים פסטורליים, כפי שתיווכחו מביקור בכרמים המשמשים את היקב שלנו, ומטופחים לאורך כל השנה. סביבת הכרמים הפסטורלית משקיפה אל עבר השרון כולו, וממוקמת לצד המושבה ההיסטורית של בנימינה, מושבה בעלת היסטוריה ייחודית ומרכזית בנוף התרבותי – ישראלי. לכן, בתור התחלה ניתן להיות בטוחים כי בביקור חורפי ביקב שלנו תיהנו מהסביבה הירוקה של השרון, ומסביבת הכרמים הפסטורלית הממוקמת בין שטחים חקלאיים וטבעיים, בין המושבה הבנויה ובקרבה יחסית גם לים התיכון.

טיול חורפי, אביבי או קיצי ליקב יכול לכלול גם קצת היסטוריה מקומית – מרכז המבקרים של היקב מציע מידע כתוב ומצולם, כמו גם הדרכות מילוליות, בנוגע להיסטוריה של המקום – הן ההיסטוריה של המדינה והן ההיסטוריה של היקב, אשר כרוכה כמובן בזו של המדינה. ליקבי בנימינה היסטוריה מרתקת אשר מתחילה אי שם בתחילתה של המאה הקודמת, ונמשכת עד לימינו בישראל המודרנית. מרכז המבקרים עשיר בתמונות היסטוריות, הסברים מרתקים ומידע רב גם בנוגע לפן המקצועי כמובן – תהליך הפקת היין, החל משלב גידול הענבים וטיפוח הזנים הספציפיים ועד לתהליך התסיסה, היישון והמכירה. התהליך כולו מהווה סוג של מעגל המתממש ממש כאן במקום – מהאדמה והכרמים הגדלים בה ועד ליין המשובח שניתן לטעום ולקנות ביקב.

וכמובן שהטעמים מהווים את אחד מהחלקים המרכזיים והמהנים ביותר של טיול ביקב – ניתן לטעום ממבחר היינות המשובחים המיוצרים במקום, ממש לצד ההסברים ההיסטוריים והמקצועיים על יינות אלו ותהליך ייצורם, וכך לקבל תמונה מלאה ועשירה יותר בנוגע ליינות שלנו. ניתן כמובן גם לרכוש את היינות הנמצאים כרגע במלאי, ולצאת מהטיול עם מזכרת טעימה ומשובחת…

 

מקום מיוחד גם עבור אירועים חגיגיים

בביקור ביקב ניתן לקבל גם מושג טוב ומוחשי בנוגע לאירועים החגיגיים הנערכים המקום. יקב בשרון הוא מקום מתבקש עבור אירועים חגיגיים, הן בגלל המיקום הגיאוגרפי המרכזי והנוח והן מכיוון שמדובר במקום פסטוראלי ואסתטי, בו ניתן למצוא כרמים פתוחים ופסטורליים לצד אולמות אבן עתיקים ומרשימים, וכך לערוך אירועים לכל אורך ימות השנה, קיציים וחורפיים כאחד.

עבור אנשים רבים ביקור ביקב שלנו מהווה גם פגישת היכרות עם המקום, ורבים מהם חוזרים לאחר מכן כמה וכמה פעמים נוספות למקום – הן לסיורים וטיולים נוספים (וטעימות נוספות של יינות המקום…), הן לסדנאות יין למיניהן והן עבור אירועים חגיגיים הנערכים במקום. כאמור, אנחנו מארחים אירועים חגיגיים מכל הסוגים והמינים – אירועים פרטיים או אירועים עסקיים, אירועים קטנים, מצומצמים ואקסקלוסיביים לצד אירועים בינוניים או גדולים, פשוטים ונינוחים יותר. האווירה שמשרה ההיסטוריה של היקב על המקום עצמו, כמו גם האווירה המתקבלת מהיין עצמו המהווה עולם תרבותי שלם ועשיר – כל אלו הופכים את היקב למקום מבוקש ומתבקש עבור אירועים חגיגיים. ואכן, אינספור זוגות כבר בחרו ביקב שלנו כמקום הפסטוראלי והמושלם ביותר להתחתן בו, ואנשים רבים בחרו לערוך כאן אירועים חגיגיים מסוגים נוספים, החל מבר/ת מצווה ועד לימי הולדת עגולים, פגישות מחזור היסטוריות או סתם פגישות חברים שנתיות. בנוסף, גם מנקודת המבט של אירועי עסקי ניתן לראות את הפוטנציאל הגדול של אירוע ביקב – המסוגננות והיוקרה שמשרה היקב, הכרמים שלצדו והיין באופן כללי, הופכים אירועים עסקיים הנערכים במקום למיוחדים ליוקרתיים במיוחד…

 

להזמנת סיור ביקב נא לפנות למחלקת הזמנות בטלפון-04-6107530

 

פעילויות נוספות ביקבי בנימינה:

יקב

סדנת יינות

אירועים קטנים

מקום ליום הולדת

חתונה קטנה