כיצד כדאי לבחור מקומות לאירועים קטנים

אירועים חגיגיים הם דבר נפוץ ביותר בישראל בשנת 2019, ובתוך עולם זה בולטות מגמות שונות אשר הולכות ומתחזקות עם השנים. אחת המגמות הללו היא עריכת אירועים קטנים ומצומצמים מבחינת כמות המשתתפים בהם, כאשר מרבית האנשים הבוחרים ללכת על אירוע קטן ומצומצם עושים זאת בעיקר מפני שמדובר לרוב באירועים אינטימיים, נינוחים ונעימים יותר מאירועים גדולים, גרנדיוזיים ורועשים יחסית. בעוד גנים ואולמות רבים מציעים כיום התאמה מיוחדת ספציפית עבור אירועים קטנים, גם מי שבוחר באפשרות זו עומד בפני בחירה בין אפשרויות רבות ושונות, ועלול למצוא עצמו מבולבל ואובד עצות. לכן, להלן כמה נקודות קטנות אך חשובות, לפיהן תוכלו לבחור ביתר קלות את המקום בו תערכו את האירוע הקטן שלכם –

 

מיקום ביחס לקהל המוזמנים והמשפחות – כאשר בוחרים מקום לאירוע הקטן שלכם, כדאי לנצל את העובדה כי רשימת המוזמנים מצומצמת יחסית וכי אתם מכירים אישית כל אחד ואחת מהם, ולהתחשב במקומות העיקריים בארץ מהם מגיעים האורחים. אורחים אשר אינם נאלצים לנסוע לאירוע במשך יותר משעה יהיו נינוחים ורגועים יותר באירוע, ובמידה ותמצאו מקום אליו נוח יחסית לכולם להגיע, האווירה באירוע עצמו תהיה נעימה יותר. מקומות לאירועים קטנים בשרון הם פופולאריים מאוד בדיוק מסיבה זו – מדובר במיקום מרכזי אליו נוח ומהיר יחסית להגיע ממרבית האזורים המיושבים ביותר בארץ כמו גוש דן, אזור ירושלים וחיפה.

 

מקום עם אופי המתאים לאירוע שאתם מדמיינים – מכיוון שניתן למצוא אינספור מקומות שונים וייחודיים אשר בנויים לארח דווקא אירועים קטנים, אינכם צריכים להתפשר בנוגע לאופיו של אותו מקום. נסו לדמיין את סוג המקום בו הייתם חולמים לערוך את האירוע שלכם, וסביר מאוד להניח שתוכלו למצוא משהו בסגנון (לדוגמה – מקום כפרי ופתוח, מקום אקסקלוסיבי בעיר וכו').

 

להקפיד להזמין רק את מי שבאמת חשוב לכם שיהיה שם – אחד האתגרים העיקריים בעריכת אירוע קטן היא בניית רשימת המוזמנים, בעיקר במקרה של חתונה. בין החברים שלו ושלה, המשפחות של שני הצדדים וכל האנשים שכל אחד מבני המשפחות הקרובות מעוניינים להזמין, במהרה מגיעים לכמה מאות אנשים והאירוע כבר לא כל כך קטן. לכן, אם אתם כן רוצים אירוע קטן ומצומצם יחסית הקפידו להכניס לרשימת המוזמנים אך ורק את מי שבאמת חשוב לכם שיהיה באירוע שלכם. בלי חברים של ההורים מהעבודה אותם אתם בקושי מכירים ובלי בני דודים מדרגה רביעית אותם אתם פוגשים פעם בעשור. רק בני משפחה קרובים וחברים טובים באמת. זה גם מתכון לאירוע אינטימי ומרגש באמת בו כל מי שנמצא באמת מתרגש יחד אתכם.

 

קייטרינג ובר בהתאם לאופי האירוע – אם האירוע קטן ומצומצם, כדאי שגם הקייטרינג, הבר ושאר השירותים המרכזיים באירוע יותאמו לאופי המצומצם והאינטימי של האירוע. במקום להזמין עשרים אלטרנטיבות שונות עבור כל אחת מהמנות, לכו על כמות קטנה ורמת איכות גבוהה. זה יתאים יותר לסוג האירוע שאתם מבקשים ליצור.

 

להזמנת מקום לאירוע באולמות היקב נא לפנות למחלקת הזמנות בטלפון-04-6107530

 

אירועים מומלצים נוספים שאפשר להזמין באולמות יקבי בנימינה:

חתונה קטנה

מקום ליום הולדת

מקום לבר מצווה

מקום לברית

מקום ליום עיון